معرفی رسمی iQOO نئو ۵ ویوو در ۲۶ اسفند - تکفارس 
معرفی رسمی iQOO نئو ۵ ویوو در ۲۶ اسفند - تکفارس 

معرفی رسمی iQOO نئو ۵ ویوو در ۲۶ اسفند

حامد شهرزاد
۸ اسفند ۱۳۹۹ - 14:09
vivo

یک گزارش در هفته گذشته بیان می‌کرد که تلفن همراهی به نام ویوو iQOO نئو ۵ در چند هفته آینده معرفی می‌شود. امروز، شرکت ویوو به‌طور رسمی گوشی هوشمند جدید خود را تأیید کرده است. iQOO که از برندهای فرعی ویوو به حساب می‌آید، در حساب رسمی خود بیان کرد که یک کنفرانس مطبوعاتی را در روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند (۱۶ مارس) برگزار خواهد کرد. در این کنفرانس مطبوعاتی، گوشی هوشمند iQOO نئو ۵ به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

با اعلام رسمی این گوشی توسط iQOO، اولین بار است که این شرکت به‌طور رسمی وجود تلفن همراه نئو ۵ را تأیید می‌کند. تاکنون تنها شایعات و اطلاعات غیر رسمی پیرامون این گوشی منتشر شده بود. شایعاتی مبنی بر مجهز بودن این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، نمایشگر جدید سامسونگ و شارژ سیمی ۸۸ واتی و شارژ بی‌سیم ۶۶ واتی از مواردی بود که در اخبار گوناگون منتشر شده بود.

انتظار داریم ویوو iQOO نئو ۵ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی معرفی و به بازار عرضه شود و دارای چند فناوری جدید برای افزایش بهره وردی رم باشد. ما هنوز مطمئن نیستیم آیا عملکرد این بهینه‌سازی‌ها مفید خواهد بود یا خیر و اینکه این فناوری‌ها چگونه در تلفن‌های هوشمند عمل خواهند کرد. البته در عرض ۲٫۵ هفته و با معرفی رسمی این گوشی هوشمند، تمام اطلاعات لازمه منتشر خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید