تصاویر آی کیو او او نئو ۵ ویوو فاش شد - تکفارس 
تصاویر آی کیو او او نئو ۵ ویوو فاش شد - تکفارس 

تصاویر آی کیو او او نئو ۵ ویوو فاش شد

حامد شهرزاد
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 17:08
vivo iqoo

یک گوشی هوشمند گیمینگ جدید از زیرمجموعه شرکت ویوو یعنی آی کیو او او به‌زودی در تاریخ سه‌شنبه ۲۶ اسفند (۱۶ مارس) معرفی خواهد شد و امروز می‌توانیم چندین عکس از این دستگاه را مشاهده کنیم. این دستگاه ویوو آی کیو او او نئو ۵ نام دارد که بدیهی است سه دوربین در عقب این گوشی هوشمند و یک دوربین در جلو به‌صورت پانچ هول قرار دارد.

به نظر می‌رسد که هر سه دوربین به‌صورت استاندارد هستند و هیچ حسگر پریسکوپی در این تلفن همراه استفاده نشده است. با این حال، این موضوع چندان غیر معمول نیست، زیرا سری نئو شامل محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب در برند آی کیو او او است و دوربین بسیار قوی مانند تله باعث افزایش زیاد قیمت در این دستگاه می‌شود.

در قسمت جلویی گوشی یک پنل اولد تخت وجود خواهد داشت و دیگر شاهد یک صفحه‌نمایش منحنی در سری گوشی‌های آی کیو او او نخواهیم بود. این تلفن همراه دارای نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. بازی‌های خاصی وجود دارند که قادر به استفاده از این نرخ تازه‌سازی خواهند بود. در عکس جدید منتشرشده، شاهد هستیم «پیسکیپینگ الیت / پیس گیم» (نسخه چینی پابجی) با بالاترین میزان نرخ تازه‌سازی در حال اجرا است، اما سایر بازی‌ها (مانند «کینگ او گلوری» (معروف به آنر او کینگز) تنها محدود به نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز خواهند بود.

آی کیو او او نئو ۵ ویوو از قابلیت‌های ویژه نرم‌افزاری برای بهبود تجربه بازی بهره خواهد برد

آی کیو او او نئو ۵ ویوو

ویوو آی کیو او او نئو ۵ احتمالاً از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد و ممکن است از رابط کاربری اوریجین او اس مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید استفاده کند. ما بسیار مطمئن هستیم که رابط کاربری این گوشی هوشمند تعداد زیادی تقویت‌کننده برای بهبود عملکرد پردازشی خواهد داشت، زیرا به هر حال، این یک تلفن هوشمند مخصوص بازی است و باید بتواند تمام بازی‌های روز را با بهترین کیفیت و فریم‌ریت بالا اجرا کند.

پیش‌بینی می‌شود که قیمت آی کیو او او نئو ۵ ویوو ۲۹۹۹ رنمینبی باشد. ویوو قرار است در یک رویداد رسمی در دو هفته دیگر، این گوشی هوشمند را معرفی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.