عرضه vivo iQOO Neo با پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ - تکفارس 
عرضه vivo iQOO Neo با پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ - تکفارس 

عرضه vivo iQOO Neo با پردازنده اسنپدراگون۸۴۵

محمدرضا موسوی
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - 18:00
عرضه vivo iQOO Neo با پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ - تکفارس 

شرکت تازه تأسیس شده IQOO که زیرمجموعه کمپانی شناخته شده چینی vivo است پس از اینکه در ماه مارس از اولین گوشی هوشمند و قدرتمند خود رونمایی کرد، قصد دارد نسخه‎ی دیگری از را نیز به‌زودی عرضه کند. برای ادامه خبر با تکفارس همراه باشید.

شرکت زیرمجموعه کمپانی چینی ویو یعنی IQOO که به‌تازگی تأسیس شده به‌زودی دومین گوشی هوشمند خود را عرضه می‎کند. گوشی iQOO Neo که نسخه پایین‎رده و مقرون به‌صرفه‌تر گوشی گیمینگ قدرتمندی است که iQOO نام دارد. امروز به لطف صدور گواهی اندروید TENAA، توانستیم تا این دستگاه‎ را ببینیم و با برخی از مشخصات آن آشنا شویم. در همین زمان، این شرکت پیش‎نمایشی‎ در مورد تراشه دستگاه مذکور که یک اسنپدراگون ۸۴۵ است را منتشر کرد.

هرچند که این گوشی هنوز در مرحله اخذ گواهی‎های اولیه است اما تولید کننده چینی مشخصات ابتدایی آن را فاش کرده است. مشخصاتی نظیر ابعاد دستگاه که ۱۵۹٫۵ * ۷۵٫۲ *۸٫۱ و قطر نمایشگر آن ۶٫۳۸ میلی‌متر بوده است. با توجه به اینکه در تصاویر انتشار یافته اولیه اثری از حسگر اثرانگشت دیده نمی‎شود انتظار می‎رود که حسگر مذکور زیر نمایشگر OLED تعبیه شده باشد.

درحالی که گوشی vivo iQOO از یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‎آمپری بهره می‎برد، گوشی هوشمند iQOO Neo به باتری بزرگ‌تری تجهیز شده است که ۴۵۰۰ میلی‎آمپر ظرفیت دارد؛ بااین‌وجود احتمالاً به دلیل کم بودن فضا از شارژر ۴۴ واتی بهره‎ای نمی‎برد. این گوشی به درگاه USB-C و جک هدفون ۳٫۵ میلی‎تری نیز برخوردار است.

عرضه vivo iQOO Neo با پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ - تکفارس 

بنا بر شایعات منتشر شده، ۶ گیگ رم و ۱۲۸گیگابایت حافظه برای iQOO Neo در نظر گرفته شده و فیمت آن کمتر از ۳۰۰ دلار است.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید