اپلیکیشن هواشناسی محبوب آی او اس به خریداری ناشناس فروخته شد - تکفارس 
اپلیکیشن هواشناسی محبوب آی او اس به خریداری ناشناس فروخته شد - تکفارس 
اپلیکیشن هواشناسی محبوب آی او اس به خریداری ناشناس فروخته شد - تکفارس 

اپلیکیشن هواشناسی محبوب آی او اس به خریداری ناشناس فروخته شد

مهدی حلوائی
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - 17:36
ودرلاین

شاید فکر کنید که اپلیکیشن‌های هواشناسی رایج و بدون کاربرد باشند. به هر حال، روش‌های زیادی برای ارائه آمار و ارقام خسته‌کننده وجود دارد. با این حال، اپلیکیشن‌های هواشناسی معدودی بر روی سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس وجود دارند که توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. این اپلیکیشن‌ها شامل کانال هواشناسی، اکیوودر، کارنتلی و البته ودرلاین (Weather Line) می‌شوند.

شرکت ودرلاین در مصاحبه‌ی روز دوشنبه اعلام کرد:

طی چند ماه گذشته، شرکتی برای خرید اپلیکیشن ودرلاین با ما گفتگو کرد. این شرکت، از پایه‌گذاری قوی و خاص‌بودن این اپ آگاه بود. در حال حاضر، نمی‌توانیم در مورد برنامه‌‌های آینده‌ی این شرکت برای اپلیکیشن ودرلاین صحبت کنیم اما امیدواریم این اطلاعات را به‌زودی در اختیار شما قرار دهیم.

به‌نظر می‌رسد که شرکتی ناشناس اپلیکیشن ودرلاین را خریداری کرده است و قرار است این اپلیکیشن در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ (۱ آپریل ۲۰۲۲) به‌طور کلی غیرفعال شود. این اپلیکیشن از فروشگاه اپ‌استور حذف شده است و کاربرانی که قبلاً آن را دانلود کرده‌اند، می‌توانند تا تاریخ ذکرشده از آن استفاده کنند.

شرکت ودرلاین در پاسخ به سوالات کاربران در مورد فروش اپلیکیشن چنین گفت:

به شما اطمینان می‌دهیم که داده‌ها، آدرس ایمیل، اطلاعات پرداخت و یا هیچ گونه اطلاعات دیگری از کاربران را به خریدار این اپلیکیشن واگذار نکرده‌ایم. این اطلاعات هرگز به فروش نخواهند رسید.

هنوز مشخص نیست که چرا این معامله به‌صورت مخفیانه انجام شده و نام شرکت خریدار فاش نشده است اما به زودی این اتفاق صورت خواهد گرفت. کوین کلارک و رایان جونز، بنیان‌گذاران این اپلیکیشن در این خصوص اعلام کردند:

به عنوان یک توسعه‌دهنده‌ی مستقل و بدون شغل ثابت، باید اعلام کنیم که در شرایط  فعلی، فروش این اپلیکیشن از نظر مالی کمک زیادی به خانواده‌ها‌ی ما می‌کند. ما همیشه به دنبال آن بودیم که بتوانیم چیزی را که مردم می‌خواهند، تولید کنیم. این باعث افتخار است که توانستیم به چنین موفقیتی دست پیدا کنیم. پشتیبانی و باور شما در این ۹ سال باعث شد تا بتوانیم به جایگاه امروز برسیم و از این بابت، از تمام شما تشکر می‌کنیم.

بسیاری از وبسایت‌های معتبر، اپلیکیشن ودرلاین را در بین ۱۰ اپلیکیشن برتر آی‌اواس قرار داده‌اند. شرکت ودرلاین، تمام اشتراک‌های SuperCharge را به‌طور رایگان تا زمان غیرفعال شدن اپلیکیشن تمدید کرد و مشترکین این اپ نیازی به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ی اضافی‌ نخواهند داشت.

در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۳، آقای رایان ونز اعلام کرده بود که ایده‌ی ساخت ودرلاین از سال‌ها قبل در ذهن او بوده است، اما به‌ دلیل وجود اپلیکیشن‌های مشابه، احتمال شکست تجاری این اپلیکیشن وجود داشت. به همین دلیل، ساخت آن کمی به ‌طول انجامیده بود.

پیداکردن اپلیکیشن هواشناسی مناسب در فروشگاه اپ‌استور کار ساده‌ای نیست. با این حال، توصیه می‌شود از اپلیکیشن اختصاصی آی‌اواس که توسط کانال هواشناسی پشتیبانی می‌شود، استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید