هولو قابلیت تصویر در تصویر را به آی او اس ۱۴ برگرداند - تکفارس 
هولو قابلیت تصویر در تصویر را به آی او اس ۱۴ برگرداند - تکفارس 

هولو قابلیت تصویر در تصویر را به آی او اس ۱۴ برگرداند

مهدی حلوائی
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - 15:59
هولو

براساس گزارش MacRumors، شرکت هولو (Hulu) ویژگی پخش ویدیو به‌صورت تصویر در تصویر را به سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۱۴ بازگردانده و کاربران آیفون و آیپد دوباره می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند. هولو به لیست اپلیکیشن‌هایی که از این ویژگی استفاده می‌کنند، اضافه شده و حالا فقط یوتیوب چنین قابلیتی را در اختیار کاربران قرار نداده است.

قابلیت تصویر در تصویر در زمان انتشار سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۱۴ در دسترس بود اما چندی بعد، شرکت هولو این ویژگی را از اپلیکیشن خود حذف کرد. هولو دلیل این کار را “تمرکز بر روی به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن برای ایجاد بهترین تجربه برای کاربران” دانسته بود. برای فعال کردن این ویژگی، کافیست گزینه‌ی “تصویر در تصویر” موجود در ویدیو را انتخاب کنید.

هولو در کنار سرویس‌هایی مانند دیزنی پلاس، اپل تی‌وی پلاس، نتفلیکس، آمازون پرایم و HBO مکس از ویژگی تصویر در تصویر بهره‌مند شده است. با این وجود، تنها اپلیکیشن یوتیوب از این ویژگی استفاده نمی‌کند. استفاده از یوتیوب پریمیوم نیز ویدیو را در پس‌زمینه اجرا کرده و فقط صدای آن قابل شنیدن است.

شرکت گوگل قابلیت تصویر در تصویر را در گذشته برای نسخه‌ی تحت وب یوتیوب در سیستم‌عامل آی‌‌اواس منتشر کرده بود، اما بعداً آن را حذف کرد. براساس گزارش‌ها، تنها کاربران نسخه‌ی بتای آی‌‌اواس ۱۴٫۵ می‌توانند از این قابلیت در یوتیوب استفاده کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.