تماشا کنید: کالبد شکافی شیائومی می ۱۱ ۵G [زیرنویس فارسی] - تکفارس 
تماشا کنید: کالبد شکافی شیائومی می ۱۱ ۵G [زیرنویس فارسی] - تکفارس 
تماشا کنید: کالبد شکافی شیائومی می ۱۱ ۵G [زیرنویس فارسی] - تکفارس 

تماشا کنید: کالبد شکافی شیائومی می ۱۱ ۵G [زیرنویس فارسی]

مهدی ملکی
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - 10:30
شیائومی می ۱۱

شیائومی سرانجام مدتی پیش پس از شایعات فراروان از گوشی می ۱۱ رونمایی کرد و همان‌طور که انتظار می‌رفت این مدل تفاوت‌هایی نسبت به گوشی‌های دیگر این شرکت دارد.

واضح‌ترین تفاوت، نبود مدل با حافظه ۲۵۶GB و رم ۱۲GB و عدم عرضه شارژر ۵۵ واتی GaN به همراه این محصول است. با این حال کاربران چینی می‌توانند این شارژر را به صورت رایگان دریافت کنند. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی امولد با عمق رنگ ۱۰ بیت است و از رزولوشن کواد اچ دی و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. مدل‌های موجود شامل مدل با حافظه ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت، و مدل با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت می‌‌شود.

دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل بوده و از دریچه دیافراگم f/1.9 استفاده می‌کند و دوربین دوم آن ۱۳ مگاپیکسل است و با دریچه دیافراگم f/2.4 قابلیت گرفتن عکس‌های فوق‌عریض را دارد. علاوه بر این، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 برای عکاسی ماکرو (ثبت تصاویر بزرگ از اشیای ریز) در پشت گوشی قرار دارد. دوربین سلفی گوشی نیز ۲۰ مگاپیکسل می‌باشد. همچنین این گوشی از یک باتری ۴,۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت استفاده می‌کند و می‌توان با استفاده از شارژر ۵۰ واتی به صورت بی‌سیم و یا با کابل، آن‌ را شارژ کرد.

مدتی پیش ویدیو جعبه گشایی این محصول را در دسترس قرار داریم که شما می‌توانید از این لینک به مشاهده آن بپردازید. حال در ویدیو زیر کالبد شکافی شیائومی می ۱۱ ۵G صورت گرفته است که می‌توانید با زیرنویس اختصاصی گیمفا تمام قطعات موجود در این گوشی و عمق طراحی این شرکت چینی را بهتر از قبل درک کنید. در ضمن، می‌توانید با ارائه نظرتان، سلیقه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود ویدیو ۱۰۸۰p با زیرنویس فارسی | دانلود ویدیو ۷۲۰p با زیرنویس فارسی

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید