تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی می ۱۱ ۵G - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی می ۱۱ ۵G - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی شیائومی می ۱۱ ۵G

مهدی ملکی
۹ اسفند ۱۳۹۹ - 13:30
می ۱۱ شیائومی

شیائومی در سال‌های اخیر محبوبیت تدریجی را کسب کرده است. زمانی که کاربران حتی به موفقیت شرکت‌های چینی در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند فکر نمی‌کردند، نه تنها هوآوی، بلکه چندین شرکت دیگر از جمله شیائومی شروع به طراحی و عرضه محصولاتی باکیفیت و تا حدودی اقتصادی کردند. حال نسل جدید گوشی‌های هوشمند این شرکت با نام می ۱۱ در دسترس قرار گرفته است.

این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی امولد با عمق رنگ ۱۰ بیت است و از رزولوشن کواد اچ دی و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. مدل‌های موجود شامل مدل با حافظه ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت، و مدل با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت می‌‌شود. همچنین شیائومی اعلام کرده است که این گوشی مجهز به حسگر داخلی ضربان قلب که با حسگر اثرانگشت ادغام شده، ‌می‌باشد.

دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل بوده و از دریچه دیافراگم f/1.9 استفاده می‌کند و دوربین دوم آن ۱۳ مگاپیکسل است و با دریچه دیافراگم f/2.4 قابلیت گرفتن عکس‌های فوق‌عریض را دارد. علاوه بر این، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 برای عکاسی ماکرو (ثبت تصاویر بزرگ از اشیای ریز) در پشت گوشی قرار دارد. دوربین سلفی گوشی نیز ۲۰ مگاپیکسل می‌باشد. همچنین این گوشی از یک باتری ۴,۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت استفاده می‌کند و می‌توان با استفاده از شارژر ۵۰ واتی به صورت بی‌سیم و یا با کابل، آن‌ را شارژ کرد.

در ویدیو زیر جعبه گشایی این محصول براساس بسته‌ای که در اختیار برخی رسانه‌ها و افراد قرار داده شده است،‌ صورت می‌گیرد. وجود یک صندلی کارگردانی در این بسته به خودی خود موضوع عجیبی است و احتمالاً به قابلیت‌های دوربین حرفه‌ای می ۱۱ اشاره دارد.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید