گوگل مپ یک قابلیت دیگر را از نرم افزار ویز کپی کرد - تکفارس 
گوگل مپ یک قابلیت دیگر را از نرم افزار ویز کپی کرد - تکفارس 
گوگل مپ یک قابلیت دیگر را از نرم افزار ویز کپی کرد - تکفارس 

گوگل مپ یک قابلیت دیگر را از نرم افزار ویز کپی کرد

خشایار جهانی
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - 10:18
Map

در سال ۲۰۱۳، شرکت گوگل نرم‌افزار ویز را به قیمت ۱٫۱ الی ۱٫۳ میلیارد دلار خرید. از آن زمان، گوگل بسیاری از ویژگی‌های مفید این نرم‌افزار مسیریابی را کپی و به نرم‌افزار مسیریاب خود، یعنی گوگل مپ، اضافه کرده است. ویژگی‌هایی مانند هشدار محدودیت سرعت، اعلام تصادف و سرعت‌سنج ازجمله ویژگی‌هایی است که به گوگل مپ اضافه شده است و حالا مشخص شد که یک ویژگی دیگر نیز قرار است به گوگل مپ اضافه شود.

قابلیت جدیدی که در حال انتشار برای کاربران است، به‌هنگام نزدیک شدن به ریل راه‌آهن آن‌ها را مطلع خواهد کرد. این اعلان در پایین صفحه، هنگامی که قطار می‌خواهد از ریل رد شود، با عنوان انتظار تاخیر (Expect Delay) ظاهر خواهد شد.

نقشه گوگل موقعیت‌های ریل راه‌آهن را با نقطه‌های زردرنگ نشان خواهد داد. مشخص نیست که این قابلیت ابتدا برای کدام سیستم‌عامل عرضه می‌شود، ولی انتظار می‌رود که این ویژگی اول در آمریکا منتشر شود. باید خاطرنشان کرد که شرکت گوگل هنوز به‌طور رسمی این قابلیت را معرفی نکرده است و احتمالاً مانند قبل، هنگامی که قرار است ویژگی‌های جدیدی به برنامه‌هایش اضافه کند، آن‌ها را در پستی جدا مورد بحث قرار می‌دهد.

Map

علاوه بر مسیریابی کاربران برای رساندن آن‌ها از نقطه «A» به «B»، گوگل مپ تبدیل به راهنمای دست‌یابی به مکان‌هایی برای خوردن غذا در همه شهرها، جاذبه‌های دیدنی، اقامتگاه‌ها و … شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید