سامسونگ گلکسی A32 4G رسماً رونمایی شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی A32 4G رسماً رونمایی شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی A32 4G رسماً رونمایی شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی A32 4G رسماً رونمایی شد

مهدی ملکی
۸ اسفند ۱۳۹۹ - 20:55
سامسونگ گلکسی A32 4G

سامسونگ پیش‌تر در اوایل سال جاری میلادی گوشی هوشمند گلکسی A32 5G را رسماً رونمایی کرد و حال نسخه جدید آن که تنها از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند، معرفی شده است. این محصول که با نام گلکسی A32 شناخته می‌شود اکنون در کشور روسیه برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

البته گفتنی است که تفاوت این دو مدل فراتر از شبکه اینترنت است. شاید بتوان بزرگ‌ترین تفاوت را پردازنده هلیو G80 دانست که اکنون با دایمنسیتی ۷۲۰ جایگزین شده است. از طرفی دوربین اصلی در نسخه جدیدتر بهبود یافته است و کاربران می‌توانند به وسیله آن، به تهیه سلفی‌های بهتری بپردازند.

در واقع سامسونگ گلکسی A32 4G به یک نمایشگر Infinity-U با ابعاد ۶.۴ اینچی امولد و رزولوشن فول اچ دی مجهز است. دوربین سلفی به حالت چکه‌ای در نمایشگر جا گرفته است و کاربران می‌توانند از کیفیت ۲۰ مگاپیکسلی آن لذت ببرند. این دوربین که دارای دیافراگم f/2.2 است از فناوری فوکوس خودکار پشتیبانی نمی‌کند. این غول کره‌ای در طراحی این محصول، حسگر اثر انگشت را به زیر نمایشگر انتقال داده است؛ نمایشگری که از فناوری گوریلا گلس ۵ بهره‌مند شده است.

سامسونگ گلکسی A32 4G

در قسمت پشتی، طراحی همانند روند مشابه قبل را دارد. دوربین سه‌گانه که هیچ ماژول مشخصی آن را در برنگرفته، کاملاُ مشهود است. گلکسی A32 به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیسلی مجهز است که نسبت به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مدل ۵G، یک پیشرفت مشهود به شمار می‌آید. اگرچه دوربین اصلی ارتقایافته است اما لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و لنزهای ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو، دقیقاً با مشخصات یکسانی در نظر گرفته شده‌اند.

در نهایت به قسمت شارژ دستگاه می‌رسیم. گلکسی A32 4G دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از طریق یک درگاه USB-C و نرخ ۵۰ وات شارژ می‌شود. این دستگاه به صورت پیش‌فرض به اجرای اندروید ۱۱ و رابط کاربری وان UI 3.1 می‌پردازد.

با این که تنها یک پیکربندی رم ۴ گیگابایت برای این دستگاه در دسترس است اما کاربران می‌توانند بین حافظه‌های داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت انتخاب کنند. قیمت گلکسی A32 4G در روسیه برای مدل‌های مذکور به ترتیب برابر با ۱۹۹۰۰ روبل (تقریباً معادل ۲۶۸ دلار یا ۲۲۰ یورو) و ۲۱۹۹۰ روبل (تقریباً معادل ۲۹۵ دلار یا ۲۴۰ یورو) است. در حال حاضر تنها ۳ رنگ بنفش، مشکی و آبی در دسترس قرار دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید