احتمال عرضه گلکسی A02s سامسونگ توسط ورایزون - تکفارس 
احتمال عرضه گلکسی A02s سامسونگ توسط ورایزون - تکفارس 
احتمال عرضه گلکسی A02s سامسونگ توسط ورایزون - تکفارس 

احتمال عرضه گلکسی A02s سامسونگ توسط ورایزون

حامد شهرزاد
۶ اسفند ۱۳۹۹ - 19:00
Verizon Samsung Galaxy A02s

اگرچه گوشی ارزان‌قیمت گلکسی A02s سامسونگ در ماه نوامبر معرفی شد، اما این گوشی هوشمند در ماه گذشته برای اولین بار به بازار عرضه شد. این محصول تقریباً در همه مناطق مهم دنیا به‌جز ایالات متحده قابل خریداری است.

ایالات متحده اغلب به‌عنوان بازار عظیم محصولات پرچم‌دار شناخته می‌شود. بنابراین، قابل درک است که سامسونگ تمام گوشی‌های هوشمند سطح پایین خود را وارد این بازار خاص نمی‌کند. همان‌طور که گفته شد، سامسونگ قصد دارد حداقل یک دستگاه ارزان‌قیمت را به ایالات متحده عرضه کند و آن را از طریق یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مخابراتی این کشور یعنی ورایزون بفروشد. ظاهراً، سامسونگ گوشی هوشمند ارزان‌قیمت موفق گلکسی A02s سامسونگ را برای عرضه در ایالات متحده انتخاب کرده است.

گلکسی A02s نسخه ورایزون اخیراً در FCC (از طریق وب‌سایت مای اسمارت پرایس) دیده شد. بنابراین، تنها کافی است که این اپراتور آن را به محصولات خود اضافه کنند. از آنجا که این گوشی از قبل در بازار موجود است، ما تمام اطلاعات مربوط به این تلفن هوشمند را می‌دانیم. بعید است مدل ورایزون نسبت به نسخه جهانی متفاوت باشد.

اگر بخواهیم به‌طور خلاصه مشخصات این گوشی هوشمند را عنوان کنیم، گلکسی A02s یک دستگاه رده پایین مجهز به اندروید ۱۰ است که به پردازنده ۱٫۸ گیگاهرتزی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام، ۳ گیگابایت یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء مجهز است. علاوه بر این، تلفن هوشمند ارزان‌قیمت سامسونگ مجهز به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی بزرگ با وضوح بالا، ماژول دوربین سه‌گانه (۱۳ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل) و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید