اچ بی او مکس در آمریکای لاتین موجود می شود - تکفارس 
اچ بی او مکس در آمریکای لاتین موجود می شود - تکفارس 
اچ بی او مکس در آمریکای لاتین موجود می شود - تکفارس 

اچ بی او مکس در آمریکای لاتین موجود می شود

محمدحسین فرقانی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - 13:00
اچ بی او مکس HBO Max

طبق آخرین اخبار، سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس (HBO Max) به‌زودی در ۳۹ منطقه از آمریکای لاتین و کارائیب راه‌اندازی خواهد شد. گفته می‌شود این گسترش سرویس در اواخر ماه ژوئن ۲۰۲۱ میلادی صورت خواهد گرفت. پس از آن نیز این سرویس آنلاین «ویدئو هنگام درخواست» در اروپا آغاز به کار می‌کند؛ البته با وجود کمی تفاوت‌های اندک. لازم است ذکر شود در کانادا نیز هنوز صحبتی دربارهٔ ارائهٔ این سرویس انجام نشده ‌است.

سرویس اچ‌بی‌او گو (HBO Go) با روی کار آمدن اچ‌بی‌او مکس به‌تدریج در آمریکای لاتین و جزایر کارائیب متوقف خواهد شد. بر این اساس، مشترکین کنونی این سرویس از طریق برنامه‌های کاملاً جدید، به‌سرعت به امکانات اچ‌بی‌او مکس نیز دسترسی پیدا می‌کنند و پس از آن با چندین پلن و گزینهٔ مختلف برای خرید اشتراک، مواجه خواهند شد.

فیلم‌ه، سریال‌ها و دیگر خدماتی که در این سرویس قابل استفاده خواهد بود، تحت مالکیت رسانه وانر هستند. مجموعهٔ کنونی این سرویس استریم شامل اچ‌بی‌او، برادران وارنر، نیو لاین (New Line)، دی‌سی، سی‌ان‌ان، تی‌ان‌تی، تی‌بی‌اس، تروتی‌وی (truTV) و ادالت سوئیم (Adult Swim) می‌شود. در حال حاضر شبکه‌های کارتون نتوورک (Cartoon Network) و لونی تونز کارتونز (Looney Tunes Cartoons) هم برای مخاطبین کم‌سن‌وسال‌تر این سرویس نیز در نظر گرفته شده‌است.

اضافه‌شدن چنین شبکه‌هایی به سرویس اچ‌بی‌او مکس، نوید دسترسی به سریال‌های محبوبی چون Friends یا اسپین‌آف‌های جدید سریال محبوب «بازی تاج و تخت» از جمله سریال House of the Dragon را می‌دهد. سازندگان اچ‌بی‌او مکس هم‌چنین در نظر دارند خودشان تولید سریال‌های جدید و انحصاری برای این سرویس را در دستور کار خود قرار دهد.

اچ بی او مکس HBO Max در آمریکای لاتین

این سرویس استریم تا پایان سال ۲۰۲۱ جایگزین هرگونه سرویس ارائه‌شده از سوی شرکت اچ‌بی‌او در اروپا خواهد شد و این تغییر از کشورهای اسپانیا، پرتغال، اروپای مرکزی و منطقهٔ نوردیک (ایسلند، فنلاند، سوئد، دانمارک و نروژ) آغاز می‌شود. تاریخ دقیق این جایگزینی هنوز اعلام نشده ‌است.

از اواخر ژوئن ۲۰۲۱، اچ‌بی‌او مکس در کشورهای زیر (در آمریکای لاتین و جزائر کارائیب) قابل استفاده خواهد بود:

آنگویلا، آنتیگوا، آرژانتین، آروبا، اوروگوئه، اکوادور، ال سالوادور، باهاما، برزیل، بلیز، بولیوی، باربیدوس، پاراگوئه، پاناما، پرو، ترینیداد و توباگو، دومینیکا، جامائیکا، جمهوری دومینیکن، جزایر کیمن، جزایر ویرجین بریتانیا، سورینامی، شیلی، کلمبیا، کاستا ریکا، کوراسائو، گرنادا، گواتمالا، گویان، مکزیک، مونتسارت، نیکاراگوئه، ونزوئلا، هائیتی و هندوراس.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید