بهترین سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال - تکفارس 
بهترین سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال - تکفارس 

بهترین سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال

سجاد باقریان
۴ خرداد ۱۴۰۰ - 18:19
بهترین سرویس های پخش فیلم و سریال

با توجه به پیشرفت سرویس‌های استریم در چند سال اخیر، کمپانی و شبکه‌های بزرگ شروع به توسعه سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال‌ کرده‌اند که اتفاقا با استقبال بی‌نظیری از سوی مخاطبین هم مواجه شده‌اند، این سرویس‌های اشتراکی با دریافت هزینه‌ای اندک، اجازه دسترسی به تمامی آثار خودشان را به شما می‌دهند و ما می‌توانیم با هر پلتفرمی، از گوشی گرفته تا کنسول‌های بازی خود، به تماشای آثار این سرویس‌ها بپردازیم و از آرشیو آن‌ها بهره ببریم. اگر شما هم علاقه‌مند به خرید اشتراک از این سرویس‌ها هستید و یا از طرفداران دنیای فیلم و سریال می‌باشید، حتما در ادامه با ما همراه باشید، زیرا در این مطلب بهترین سرویس‌های پخش آنلاین فیلم و سریال را به شما معرفی خواهیم کرد.

 ‌‌‌

HBO Max

بهترین سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال

HBO Max تمامی سریال‌ها و آثار شبکه HBO را در خود جای داده است و بهشتی برای علاقه‌مندان سریال‌ و فیلم‌ می‌باشد. شما قادر هستید با پرداخت ماهیانه ۱۵ دلار به تمامی محتوای این سرویس پخش آنلاین یا استریم دسترسی داشته باشید که البته هزینه خرید اشتراک این سرویس از دیگر سرویس‌های رقیب کمی گران‌تر می‌باشد.

این سرویس از سیستم‌ عامل‌های متعددی پشتیبانی می‌کند و عملا با هر دستگاهی قادر هستید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، همین الان به جمع مشترکین این سرویس بپیوندید تا دنیایی از آثار مختلف را در اختیار داشته باشید.

  • حداقل هزینه خرید اشتراک: ماهیانه ۱۵ دلار

Netflix

بهترین سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال

اگر از عاشقان فیلم و سریال باشید، حتما اسم نتفلیکس به گوشتان آشنا است، فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی از این کمپانی بزرگ در چند سال اخیر منتشر شده است و خرید اشتراک سرویس نتفلیکس این امکان را به شما می‌دهد تا به تمامی آن‌ها دسترسی داشته باشید.

هزینه عضویت در نتفلیکس کمی بیشتر از دیگر سرویس‌های موجود می‌باشد که با توجه به حجم آثار این سرویس، می‌توان گفت ارزش هزینه بیشتر را دارد. این سرویس با پلتفرم‌های بسیاری سازگار است و شما می‌توانید در هر دستگاهی که فکرش را می‌کنید، حتی کنسول‌های بازی خود از این سرویس استفاده کنید.

  • حداقل هزینه خرید اشتراک: ماهیانه ۱۳٫۹ دلار

‌‌‌‌

مطالب مرتبط:


Disney Plus

بهترین سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال

دیزنی یکی از خدایان صنعت فیلم و سریال می‌باشد که اگر نگاهی به آثار این شرکت بیندازید، قطعا به بزرگی آن پی خواهید برد، فیلم‌های مارول، سریال سیمپسون و … تنها گوشه‌ای از آثار این غول دنیای هنر می‌باشد که این فیلم‌ها و سریال‌ها شما را به خرید اشتراک Disney Plus ترغیب خواهند کرد.

این سرویس از طیف وسیعی از پلتفرم‌ها و سیستم‌ عامل‌های گوناگون پشتیبانی می‌کند و هزینه خرید آن با توجه به آثاری که در خود جای داده است منطقی به‌نظر می‌رسد و باید گفت Disney Plus کاملا ارزش خرید حق اشتراک را دارد.

  • حداقل هزینه خرید اشتراک: ماهیانه ۷٫۹۹ دلار و سالانه ۷۹٫۹۹ دلار

Hulu

بهترین سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال

با استفاده از سرویس Hulu قادر هستید به جدید‌ترین سریال‌های شبکه‌های متعدد دسترسی داشته باشید و با خیال راحت آن‌ها را تماشا کنید. هزینه خرید اشتراک این سرویس کمتر از نمونه‌های دیگر می‌باشد، اما برای تماشای سریال‌ها به‌صورت زنده، باید ماهیانه ۶۵ دلار بپردازید که بسیار گران به‌نظر می‌رسد.

خوشبختانه این سرویس هم از سیستم عامل‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند و قادر هستید با پلتفرم‌های مختلف از این سرویس استفاده کنید. البته Hulu فاقد بعضی از فصل‌های قدیمی سریال‌ها می‌باشد، پس در خرید اشتراک از این سرویس دقت کنید و بهتر است ابتدا ببینید چه سریال‌هایی در آن موجود می‌باشد.

  • حداقل هزینه خرید اشتراک: ماهیانه ۶ دلار

Sling TV

بهترین سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال

Sling TV یکی از بهترین سرویس‌ها برای تماشای زنده برنامه‌های تلویزیونی می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید به شبکه‌هایی مثل BBC، CNN و … دسترسی داشته باشید و از تماشای آن‌ها به صورت آنلاین و زنده لذت ببرید.

هزینه این سرویس نسبت به دیگر سرویس‌های پخش زنده کمتر می‌باشد، اما باید به این نکته اشاره کرد که با پرداخت حداقل هزینه برای خرید اشتراک، شما به تمامی شبکه‌های موجود در Sling TV دسترسی نخواهید داشت و باید ۶۵ دلار بپردازید تا بتوانید به تماشای تمامی شبکه‌های این سرویس بپردازید.

  • حداقل هزینه خرید اشتراک: ماهیانه ۳۵ دلار

‌‌‌

مطالب مرتبط:


Amazon Prime Video

بهترین سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال

Amazon Prime Video را می‌توان نزدیک‌ترین رقیب برای سرویس استریم نتفلیکس دانست، Amazon Prime Video  نیز همانند سرویس نتفلکیس دارای فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مختلفی است که بدون شک پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای خواهند بود.

متاسفانه Amazon Prime Video از پلتفرم‌های محدودی پشتیبانی می‌کند و نمی‌توان از نظر پشتیبانی آن را با سرویس‌هایی مثل نتفلیکس و اچ بی او مقایسه کرد، به هر حال محتوای موجود در آن ارزش هزینه کردن را دارند و می‌توان آن را یکی از بهترین سرویس‌ها برای عاشقان برنامه‌های تلویزیونی دانست، بارز‌ترین محصول این Amazon Prime Video، برنامه تور بزرگ می‌باشد که قطعا ماشین‌باز‌ها با آن آشنایی دارند.

  • حداقل هزینه برای خرید اشتراک: ماهیانه ۱۲٫۹ دلار و سالیانه ۱۱۹ دلار

Fubo TV

بهترین سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال

Fubo TV نیز همانند Sling TV به صورت اختصاصی برای تماشای زنده برنامه‌های تلویزیونی ساخته شده و با آن می‌توانید به صورت آنلاین و به ساده‌ترین روش ممکن به تماشای شبکه‌های مختلف بپردازید، البته این سرویس فاقد شبکه‌های ABC و ESPN می‌باشد که یک نکته منفی برای آن محسوب می‌شود.

باید Sling TV را یکی از بهترین سرویس‌ها برای تماشای شبکه‌های ورزشی دانست، با این سرویس به دنیایی از شبکه‌های ورزشی دسترسی خواهید داشت که بعضی از آن‌ها از کیفیت ۴K نیز پشتیبانی می‌کنند که در کمتر سرویسی شاهد این ویژگی هستیم. هزینه این سرویس هم اندکی زیاد است که با توجه به ویژگی‌های آن، خرید آن را به دوست‌داران ورزش بیشتر توصیه می‌کنیم.

  • حداقل هزینه برای خرید اشتراک: ماهیانه ۶۵ دلار
اینستاگرام تکفارس
تلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • حاجی گرینوف گفت:

    ما ایرانی هستیم آرشیو همه‌ی این سرویسارو خودمون تو هاردمون داریم 😎😉 اشتراک نمی‌خخریم=))