قیمت گوگل پیکسل ۴a 5G در انگلستان کاهش یافت - تکفارس 
قیمت گوگل پیکسل ۴a 5G در انگلستان کاهش یافت - تکفارس 
قیمت گوگل پیکسل ۴a 5G در انگلستان کاهش یافت - تکفارس 

قیمت گوگل پیکسل ۴a 5G در انگلستان کاهش یافت

حامد شهرزاد
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - 17:00
Google Pixel 4a 5G

به مناسبت روز ولنتاین، گوگل تصمیم گرفت در این روز به همه افراد در انگلیس هدیه دهد و قیمت گوگل پیکسل ۴a 5G خود را به‌طور موقت کاهش داد. قیمت خرده‌فروشی این گوشی معمولاً ۴۹۹ پوند است، اما اکنون می‌توانید با تخفیف ۱۰۰ پوندی، این گوشی را فقط با ۳۹۹ پوند خریداری کنید.

این یک معامله بسیار خوب است و دسترسی به پیکسل ۴a 5G را برای بسیاری از خریداران آسان می‌کند. با وجود اینکه این گوشی دارای نام ۴a است، هنوز هم مانند نسخه پیشرفته‌تر خود یعنی پیکسل ۵ دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است، اگرچه دارای یک صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی پایین‌تر، باتری کوچک‌تر و جنس بدنه ساده‌تر است. این دو تلفن تقریباً در بقیه ویژگی‌ها مشابه هستند اما تفاوت قیمت این دو گوشی هوشمند اکنون بیشتر از قبل شده است.

بنابراین، اگر علاقه دارید از گوشی‌های هوشمند سری پیکسل گوگل برای عکاسی استفاده کنید و همچنین به داشتن یک تلفن همراه بزرگ علاقه‌مند هستید، گوگل پیکسل ۴a 5G اساساً تنها گزینه‌ای است که اخیراً معرفی‌شده و قیمت نسبتاً ارزانی دارد. فقط مطمئن شوید که به‌سرعت اقدام به خرید می‌کنید چرا که این تخفیف ویژه برای مدت محدودی وجود خواهد داشت. این پیشنهاد ویژه تا روز سه‌شنبه ۵ اسفند (۲۳ فوریه) یا تا اتمام موجودی گوشی‌های موجود در فروشگاه‌های گوگل، آمازون، کاری و جان لوئیس ادامه دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید