مدیر عامل هواوی می گوید بخش کسب و کار گوشی هوشمند این شرکت را نخواهد فروخت - تکفارس 
مدیر عامل هواوی می گوید بخش کسب و کار گوشی هوشمند این شرکت را نخواهد فروخت - تکفارس 
مدیر عامل هواوی می گوید بخش کسب و کار گوشی هوشمند این شرکت را نخواهد فروخت - تکفارس 

مدیر عامل هواوی می گوید بخش کسب و کار گوشی هوشمند این شرکت را نخواهد فروخت

خشایار جهانی
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - 08:01
huawei

بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت هواوی، رن ژنگفی (Ren Zhengfei)، بعد از یک سال مصاحبه‌ای را با رسانه‌های بین‌المللی انجام داد و هرگونه شایعات، مبنی بر فروش تجارت تلفن هوشمند این شرکت را تکذیب کرد و گفت که به مذاکره با دولت جدید آمریکا و همکاری با شرکت‌های آمریکایی در زمینه تجهیزات مخابرانی خوش‌بین است.

رن ژنگفی همچنین بیان کرد که مایل است به‌طور خصوصی با رئیس جمهور آمریکا، جو بایدن، در رابطه با ارتباط با آمریکا و مزایای شرکت با این کشور گفتگو کند. او در ادامه گفت:

اجازه به شرکت‌های آمریکایی برای خرید محصولات از شرکت‌های چینی به نفع آن‌هاست. اگر فروش هواوی بیشتر شود، بدان معنی است که شرکت‌های آمریکایی هم می‌توانند بیشتر بفروشند که این جریان دو سر برد است. من معتقدم که با روی کار آمدن دولت جدید، می‌توان توازن را به رابطه ما برقرار کرد تا بتوانیم محصولات زیادی از شرکت‌های آمریکایی خریداری کنیم که در نتیجه شرکت‌های آمریکایی نیز در کنار اقتصاد چین، رشد و توسعه خوبی را تجربه کنند.

مدیرعامل هواوی خاطر نشان کرد که این شرکت دیگر توان دخالت و گفتگو در رابطه با سیاست‌های قبل را ندارد و مطمئن است که بخش ۵G هواوی کلید اصلی و مهمی برای آینده شرکت‌های گوشی‌سازی است.

ژنگفی همچنین از آیفون ۱۲ اپل به‌عنوان بهترین گوشی دنیا یاد کرد و از اقدام کوپرتینویی‌ها در رابطه با ساخت چنین دستگاه باکیفیتی تقدیر کرد. او گفت که استفاده کشورهای اروپایی از زیرساخت‌های ۵G شرکت هواوی در آینده به فروش بیشتر گوشی‌های ۵G آیفون کمک می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید