احتمال عرضه ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۸۸ توسط ردمی - تکفارس 
احتمال عرضه ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۸۸ توسط ردمی - تکفارس 
احتمال عرضه ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۸۸ توسط ردمی - تکفارس 

احتمال عرضه ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۸۸ توسط ردمی

مهدی ملکی
۱۱ دی ۱۳۹۹ - 23:00
گوشی Redmi K40

شیائومی می ۱۱ یکی از اولین پرچم‌داران سال ۲۰۲۱ میلادی است که از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکوام موسوم به اسنپ‌دراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. شرکت‌های دیگر هم گوشی‌های هوشمند مجهز به پردازنده‌های پرقدرتی را رونمایی کرده‌اند اما براساس برخی گزارش‌ها گویا ردمی، زیر مجموعه شیائومی پای خود را یک قدم جلوتر خواهد گذاشت و اقتصادی‌ترین دستگاه مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۸۸ را عرضه خواهد کرد.

گزارش‌های جدید یکی از خبرچین‌های نام‌آشنا شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) به تازگی این مورد را به اطلاع کاربران رسانده است. طبق این گزارش، ردمی احتمالاً سیاست‌های شیائومی را در عرضه یک محصول مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۸۸ دنبال خواهد کرد در حالی که گوشی هوشمند آن جزو ارزان‌ترین دستگاه‌هایی خواهد بود که به این پردازنده مجهز است. افزون بر این اشاره شده است که این گوشی احتمالاً با نام رمز «هایدن» و شماره مدل K11 عرضه خواهد شد.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی احتمالی ردمی در دست نیست. با این حال یکی دیگر از خبرچین‌ها تصاویری را منتشر کرده است که احتمالاً به ردمی K40 مربوط باشند. باید در نظر بگیرید که این‌ها تنها تصاویری غیر رسمی از منبعی غیر موثق هستند که ارتباطشان با محصول مورد نظر ردمی مشخص نیست.

شایعات قبلی فاش کرده بودند که K40 همراه با پردازنده شرکت مدیا تک موسوم به دایمنسیتی ۱۰۰۰ عرضه خواهد شد. این مورد هم به هیچ وجه به تایید منابع رسمی شرکت یاد شده نرسیده است و باید برای دریافت داده‌های بیشتر منتظر باقی ماند. تصویر منسوب به گوشی مذکور در بالای همین پست قابل مشاهده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید