سامسونگ گلکسی نوت ۲۰s و S20 FE در حال دریافت اندروید ۱۱ هستند - تکفارس 
سامسونگ گلکسی نوت ۲۰s و S20 FE در حال دریافت اندروید ۱۱ هستند - تکفارس 
سامسونگ گلکسی نوت ۲۰s و S20 FE در حال دریافت اندروید ۱۱ هستند - تکفارس 

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰s و S20 FE در حال دریافت اندروید ۱۱ هستند

مهدی ملکی
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - 13:30
گوشی گلکسی S20 FE

سامسونگ گلکسی S20 FE در حالی روانه بازار شد که سه‌گانه اصلی S20 در حال دریافت وان UI 3 و اندروید ۱۱ بود؛ بنابراین این موضوع که بروزرسانی‌های مذکور در ماه فوریه برای S20 FE عرضه شوند، اصلاً عجیب نیست. با این حال این بروزرسانی‌ها هم‌اکنون برای کاربران روسی در دسترس قرار گرفته‌اند و روند طی شده برخلاف اعلام قبلی پیش رفته است.

برای اینکه مقداری از پیچیدگی این اقدامات کاسته شود می‌توان گفت که این دو بروزرسانی تنها مربوط به مدل ۴G و مبتنی بر پردازنده اگزینوس این دستگاه‌ها است و از آن‌جایی که سامسونگ مدل ۵G و مبتنی بر اسنپ‌دراگون را در روسیه عرضه نمی‌کند، ما می‌توانیم به منطق پشت آن پی ببریم.

سامسونگ معمولاً در اینگونه فرایندها یک دوره کوتاه آزمایشی را در یک منطقه سپری می‌کند و اگر همه مسائل به درستی پیش بروند، آن را در سراسر جهان به جریان می‌اندازد؛ این در واقع همان روندی است که در عرضه بروزرسانی وان UI 3 برای مدل‌های ۵G از گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ الترا سپری شد. طی این روند ابتدا بروزرسانی‌های مربوط به واحدهای AT&T عرضه شد و سپس نوبت به گوشی‌های منطقه اسلواکی رسید. بنابراین می‌توان انتظار داشت که به زودی شاهد عرضه این بروزرسانی‌ها در مناطق دیگری از دنیا نیز باشیم.

بروزرسانی‌های یادشده علاوه بر فراهم کردن اندروید ۱۱ و وان UI 3، چندین بهبود دیگر را هم در بخش‌های عملکردی و ظاهری این دستگاه‌ها اعمال می‌کنند. آن‌‌ها شامل وصله‌های امنیتی ماه دسامبر ۲۰۲۰ میلادی هم خواهند بود و گوشی‌های گلکسی S20 FE و نوت ۲۰s هر دو از آخرین تدابیر در نظر گرفته شده، بهره‌مند می‌شوند.

اگر شما نیز کاربر گوشی‌های مذکور هستید و هنوز اعلان موردنیاز را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید از اینجا اقدام به دانلود بروزرسانی‌های رسمی سامسونگ کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید