سامسونگ کاور ویژه‌ای با پشتیبانی از قلم نوری برای S21 الترا منتشر می‌کند - تکفارس 
سامسونگ کاور ویژه‌ای با پشتیبانی از قلم نوری برای S21 الترا منتشر می‌کند - تکفارس 
سامسونگ کاور ویژه‌ای با پشتیبانی از قلم نوری برای S21 الترا منتشر می‌کند - تکفارس 

سامسونگ کاور ویژه‌ای با پشتیبانی از قلم نوری برای S21 الترا منتشر می‌کند

مجید مهرعلی
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - 20:00
سامسونگ کاور ویژه‌ای با پشتیبانی از قلم نوری برای S21 الترا منتشر می‌کند - تکفارس 

تاکنون اطلاعات تأییدشده‌ای منتشر شده است که خبر از پشتیبانی گلکسی S21 الترا از قلم نوری S-Pen می‌دهد. با این حال در این دستگاه مانند سری نوت فضایی خالی برای جایگیری قلم نوری تعبیه نشده است. با این وجود، سامسونگ کاور محافظ ویژه‌ای برای نسخه الترا در نظر گرفته است که می‌تواند S-Pen را در خود جایی دهد. در واقع، سامسونگ دست‌کم دو کاور محافظ برای گلکسی S21 الترا منتشر خواهد کرد که از قلم نوری این شرکت پشتیبانی می‌کنند.

در بسیاری از گزارش‌ها ادعا شده است که در حال حاضر خرده‌فروشی‌هایی در کشور آلمان لوازم جانبی یادشده را در اختیار دارند که شامل کیس کلیر ویو (Clear View) و کیس سیلیکون کاور (Silicone Cover) می‌شوند. همچنین ادعا شده است که کاور محافظی با شماره مدل EJ-PG998B برای دستگاهی با شماره مدل SM-998U/B (گلکسی S21 الترا) خواهد بود.

تاکنون، ما تقریباً در جریان تمام جزئیات در رابطه سری گلکسی S21 قرار گرفته‌ایم. این سری در تاریخ ۲۵ دی‌ماه (January 14) رونمایی می‌شود. بنا بر برخی گمانه‌زنی‌ها دو مدل گلکسی S21 و +S21 در کشور آلمان در بخش پیکره‌بندی حافظه داخلی در دو گزینه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شوند. نسخه الترا نیز دارای سه گزینه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود. در کشور آلمان گلکسی S21 در چهار رنگ سفید، خاکستری، بنفش و صورتی عرضه می‌شود، گلکسی +S21 نیز در رنگ‌های نقره‌ای، سیاه و بنفش در دسترس خواهد بود. نسخه الترا هم گزینه‌های رنگ‌ سیاه و نقره‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد بود.

گزارش‌های دیگری نیز وجود دارد که ادعا می‌کنند سامسونگ تعدادی لوازم جانبی برای سری گلکسی S21 عرضه خواهد کرد. در اینجا می‌توانید با این لوازم بیشتر آشنا شوید.

باید به این نکته اشاره کرد که اگرچه S21 الترا از S-Pen پشتیبانی می‌کند، اما سامسونگ آن را به‌صورت پیش‌فرض مهیا نخواهد کرد. این بدان معنی است که اگر کاربران خواستار استفاده از این قلم نوری باشند، باید آن را جداگانه خریداری کنند. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد در گوشی یادشده فضایی برای نگهداری S-Pen تعبیه نشده است و کاربران در صورت خرید قلم نوری باید کاور محافظی که از آن پشتیبانی می‌کند را نیز خریداری کنند.

در حال حاضر، اطلاعاتی از قیمت قلم نوری سامسونگ در دسترس نیست و اینکه لوازم جانبی یادشده چه قیمتی خواهند داشت نیز مشخص نیست. انتظار می‌رود در روز‌های پیش رو اطلاعات بیشتری در مورد سری گلکسی S21 منتشر شود، پس با ما همراه باشید تا جزئیات این اطلاعات را با شما به اشتراک بگذاریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید