گلکسی S21 الترا از رزولوشن کامل و نرخ تازه سازی بالا به‌طور هم‌زمان پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
گلکسی S21 الترا از رزولوشن کامل و نرخ تازه سازی بالا به‌طور هم‌زمان پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
گلکسی S21 الترا از رزولوشن کامل و نرخ تازه سازی بالا به‌طور هم‌زمان پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

گلکسی S21 الترا از رزولوشن کامل و نرخ تازه سازی بالا به‌طور هم‌زمان پشتیبانی می‌کند

حامد شهرزاد
۱۸ دی ۱۳۹۹ - 09:00
New-leak-says-Galaxy-S21-Ultra-wont-make-you-choose-between-full-resolution-and-high-refresh-rate

گلکسی S21 الترا سامسونگ در آینده به‌طور هم‌زمان از نرخ تازه سازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن WQHD پلاس پشتیبانی خواهد کرد. این گزارش توسط افشاگر معروف با نام آیس یونیورس عنوان شده است و توسط سایت XDA Developers منتشر شده است.

گلکسی S20 اولین پرچم‌دار سامسونگ با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است

سامسونگ با معرفی گلکسی S20 در سال گذشته یک صفحه نمایش با فرکانس بالای ۱۲۰ هرتز را به پرچم‌داران خود آورد. متأسفانه این تلفن هوشمند از وضوح ۱۲۰ هرتز و رزولوشن کامل به‌طور هم‌زمان پشتیبانی نمی‌کند. به همین دلیل، شما باید از بین رزولوشن WQHD پلاس (۳۲۰۰ در ۱۴۴۰) و ۶۰ هرتز و فول HD پلاس (۲۴۰۰ در ۱۰۸۰) و ۱۲۰ هرتز یکی را انتخاب کنید.

مشخص نیست که چرا ۱۲۰ هرتز در S20 محدود به فول HD است، اما احتمالاً ارتباطی با مصرف باتری دارد.

با معرفی گلکسی نوت ۲۰ الترا اوضاع کمی بهتر شد، اما نه به شکلی که تصور می‌کردید. این تلفن دارای نرخ تازه سازی تطبیقی است، به این معنی که در پاسخ به محتوای نمایش داده‌شده به‌طور خودکار تنظیم می‌شود. با این کار، این تلفن هوشمند می‌تواند عمر باتری بیشتری داشته باشد. برعکس، در تلفن‌های سری گلکسی S20، شما باید به‌صورت دستی بین ۶۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز تغییر وضعیت دهید.Ice Universe

نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز به همراه رزولوشن WQHD پلاس تنها ویژگی تنظیمات گلکسی S21 الترا نسبت به بقیه موارد نخواهد بود

ظاهراً S21 الترا اولین گوشی سامسونگ است که به شما این امکان را می‌دهد تا از فناوری سازگار ۱۲۰ هرتز با وضوح WQHD پلاس استفاده کنید. این به آن معنی است که دو عضو دیگر خانواده یعنی گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس، از این به‌روزرسانی مستثنی هستند. در حقیقت، این دو می‌توانند یک گام به عقب باشند، زیرا یک گزارش گفته است که غول کره جنوبی وضوح تصویر را از کواد HD پلاس به فول HD پلاس کاهش داده است. علاوه بر این، ممکن است مدل استاندارد و پلاس از فناوری دینامیک LTPO گلکسی نوت ۲۰ الترا نیز بهره‌مند نشود.

S21 الترا همچنین ظاهراً تنها گوشی موجود در این سری خواهد بود که با قلم S Pen سازگار خواهد بود. جای تعجب نیست که این مدل دارای بهترین دوربین با مشخصات قدرتمند (دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل به‌علاوه دوربین زاویه دید گسترده ۱۲ مگاپیکسل به‌علاوه دوربین ۱۰ مگاپیکسل با بزرگنمایی نوری ۳ برابر به‌علاوه دوربین ۱۰ مگاپیکسل با بزرگنمایی نوری ۱۰ برابر) است.

در مورد گلکسی S21 الترا، مشخصاتی از این گوشی هوشمند فاش شده است که به صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی امولد با تراکم پیکسل ۵۱۵ پیکسل در هر اینچ و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت اشاره دارد.

از سری گلکسی S21 در پنجشنبه ۲۵ دی (۱۴ ژانویه) رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی‌ های هوشمند جدید از جمعه ۱۰ بهمن (۲۹ ژانویه) وارد قفسه‌ها شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید