احتمال رونمایی از شارژر ۶۵ وات برای گلکسی S21 - تکفارس 
احتمال رونمایی از شارژر ۶۵ وات برای گلکسی S21 - تکفارس 

احتمال رونمایی از شارژر ۶۵ وات برای گلکسی S21

مهدی ملکی
۲۲ دی ۱۳۹۹ - 19:00
سری گوشی‌های Samsung Galaxy S21

تا آن‌جایی که تاکنون متوجه شده‌ایم، سامسونگ گلکسی S21 با عقب‌گرد نسبت به شارژ سریع ۴۵ وات گلکسی S20 الترا، تنها از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی‌های سری S21 طی گزارش‌های بسیار بدون شارژر به بازار عرضه خواهند شد و اکنون یک تصویر از شارژر ۶۵ وات شرکت سامسونگ در رسانه‌های فاش شده است. تولید و یا رونمایی این سری شاٰرژر می‌تواند اشاره به ظرفیت‌های بیشتری داشته باشد که تاکنون گزارش نشده‌اند.

شارژر احتمالی سامسونگ گلکسی S21

اداره صدور گواهینامه‌های کشور کره چندی پیش وجود این شارژرها را تایید کرده بود اما مشخص نیست که آیا سری گلکسی S21 نیز از آن‌ها استفاده کنند یا خیر. یکی از منابع افشای چنین جزئیاتی اشاره می‌کند که احتمالاً پشتیبانی از چنین نرخی در نظر گرفته شده بوده ولی برنامه‌ها به دلایلی تغییر کرده‌اند.

اگر سامسونگ سری S21 را با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات روانه بازار نکند، احتمالاً ما باید برای دیدن چنین دستگاهی تا معرفی و عرضه نوت ۲۱ منتظر بمانیم. لازم به ذکر است که شارژ سریع ۶۵ وات در حالت معمول، طی ۳۰ دقیقه دستگاه مورد نظر را شارژ خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ با وجود حذف شارژر از درون جعبه، پشتیبانی از شاٰرژ سریع ۶۵ وات را برای محصولات خانواده سری S21 لحاظ خواهد کرد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید