گوگل اپلیکیشن Phone را با نام جدیدی عرضه می‌کند - تکفارس 
گوگل اپلیکیشن Phone را با نام جدیدی عرضه می‌کند - تکفارس 
گوگل اپلیکیشن Phone را با نام جدیدی عرضه می‌کند - تکفارس 

گوگل اپلیکیشن Phone را با نام جدیدی عرضه می‌کند

مهدی ملکی
۲ آذر ۱۳۹۹ - 13:30
گوگل اپلیکیشن Phone را با نام جدیدی عرضه می‌کند - تکفارس 

گوگل در هفته‌های اخیر، شماره‌گیر اندرویدی خود را برای دستگاه‌هایی غیر از محصولات پیکسل نیز منتشر کرده است. اکنون به نظر می‌رسد که اپلیکیشن شماره‌گیر گوگل که پیش از این با نام Phone شناخته می‌شد، در آینده تحت نام گوگل Call و لوگوی جدیدی به فعالیت خود ادامه دهد.

به تازگی یکی از تبلیغات‌ یوتیوب به این اپلیکیشن اختصاص داده شده است و در متن توضیحاتش آن را با نام Phone تبلیغ می‌کند؛ همچنین این تبلیغ توسعه اپلیکیشن مذکور را به شرکت گوگل نسبت می‌دهد و لینک دانلود آن را در اختیار کاربری می‌گذارد که در حال تماشای این تبلیغ است. تبلیغ مورد بحث روی این ویژگی تاکید دارد که این اپلیکیشن یک شماره‌گیر معتبر محسوب می‌شود و در کنار این موارد، تصاویری از محیط اپلیکیشن ارائه می‌دهد که موضوعی عادی در زمینه تبلیغات به شمار می‌آید.

به هر حال، در گوشه بالایی و سمت چپ این تبلیغ، لوگوی جدید اپلیکیشن به چشم می‌خورد؛ این لوگو شامل یک آیکون تلفن عمومی است که شباهت زیادی با لوگوی Voice، اپلیکیشن دیگر گوگل دارد. این آیکون در کنار نام جدید اپلیکیشن یعنی گوگل Call قرار می‌گیرد و در طراحی آن از چهار رنگ محبوب شرکت گوگل استفاده شده است. اما آیا گوگل نام این اپلیکیشن را کاملاً تغییر داده است؟ در جواب باید اشاره کنیم که این عنوان از آن جهت می‌تواند نام جدید این اپلیکیشن باشد که کابران پس از نصب آن، در صفحه اصلی اندروید نیز همین نام را برای اپلیکیشن مشاهده خواهند کرد.

گوگل اپلیکیشن Phone را با نام جدیدی عرضه می‌کند - تکفارس 

این لوگوی جدید در حال حاضر داخل صفحه گوگل‌پلی این اپلیکیشن و یا سایت‌های دیگر مشاهده نمی‌شود و ممکن است که همراه با تغییرات گسترده‌ای که طیف زیادی از اپ‌های گوگل را در بر می‌گیرد، به صورت رسمی عرضه شود. اپلیکیشن Phone همراه با اپلیکیشن‌های Messages و دوئو از روش مدیریتی یکسانی بهره می‌برند که توسط گوگل تدوین شده است؛ روشی که سعی دارد به وسیله مدیریت مناسب یک مجموعه در بخش‌های جداگانه، مزایای بیشتری را به مخاطب برساند.

به همین ترتیب، ممکن است دیگر اپلیکیشن‌های ارتباطی گوگل که اکنون ذکر شد نیز به زودی با ظاهری جدید معرفی شوند؛ ظاهری که همین حالا هم آماده رونمایی است. بنابراین با توجه به این موضوع، استفاده از نامی جدید برای این محصولات دور از انتظار نخواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید