اطلاعات جدیدی از اوپو رنو ۵ فاش شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از اوپو رنو ۵ فاش شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از اوپو رنو ۵ فاش شد - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از اوپو رنو ۵ فاش شد

مجید مهرعلی
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - 19:00
اطلاعات جدیدی از اوپو رنو ۵ فاش شد - تکفارس 

با استناد به گزارش‌های اخیر، اوپو ممکن است به‌زودی رنو ۵ را در چین منتشر کند. به‌‌تازگی یک کاربر چینی اطلاعاتی از رنگ‌های این دستگاه و قابلیت‌های شارژ آن را منتشر کرده است.

با استناد به شخص یادشده، اوپو رنو ۵ از یک باتری دو سلولی بهره می‌برد که از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند در چهار رنگ  صورتی، آبی، مشکی و سیاه در دسترس قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود که یک نسخه چرمی رنگ نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده است.

هفته گذشته، مؤسسه TENAA چین برای یکی از گوشی‌های اوپو با شماره مدل PEGM00 / PEGT00 تأییدیه صادر کرد، گمان می‌رود که این دستگاه به‌عنوان رنو ۵ نقاب از روی برکشد.

گوشی اوپو یادشده که دارای شماره مدل PEGM00 / PEGT00 است با ابعدادی برابر با ۱۵۹٫۱ در ۷۳٫۴ در ۷٫۹ میلی‌متر، وزنی برابر با ۱۷۲ گرم دارد. این دستگاه از یک صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچی اولد بهره می‌برد که یک حفره پانچ در آن تعبیه شده است. با نسبت ابعاد ۲۰:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، این نمایشگر کیفیت +FULLHD را به ارمغان می‌آورد. نرخ تازه‌سازی ۶۰Hz و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰Hz از دیگر خصوصیات صفحه‌نمایش رنو ۵ است.

اوپو رنو ۵ دارای یک پردازشگر هشت هسته‌ای با نرخ پردازش ۲٫۴GHz است و گمانه‌زنی‌هایی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه این دستگاه از یک تراشه اسنپ‌دراگون ۷۶۵ نیرو خواهد گرفت. این بدان معنی است که رنو ۵ بعد از رنو ۴ و رنو ۳ پرو، سومین نسل از گوشی‌های اوپو خواهد بود که در آن از یک تراشه اسنپ‌دراگون ۷۶۵ استفاده شده است. افزون بر این، باتری گوشی موردبحث ۴,۳۰۰mAh ظرفیت خواهد داشت.

دوربین جلوی رنو ۵، یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن نیز در کنار سه ماژول ۲ مگاپیکسلی یک مجموعه چهارتایی را تشکیل می‌دهند. سیستم‌عامل این گوشی هوشمند کالراواس ۱۱ است که بر اساس اندروید ۱۱ کار می‌کند و یک حسگر اثرانگشت نیز در نمایشگر آن تعبیه شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید