اوپو رنو ۵ پرو پلاس از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی بهره خواهد برد - تکفارس 
اوپو رنو ۵ پرو پلاس از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی بهره خواهد برد - تکفارس 

اوپو رنو ۵ پرو پلاس از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی بهره خواهد برد

حامد شهرزاد
۱ دی ۱۳۹۹ - 21:30
Oppo Reno5 Pro+

در اوایل این ماه اوپو سری رنو ۵ خود را معرفی کرد اگرچه اطلاعات کمی درباره نسخه قدرتمند رنو ۵ پرو پلاس منتشر شد. به‌تازگی مشخص شده است که این گوشی قرار است در تاریخ پنجشنبه ۴ دی (۲۴ دسامبر) طی یک مراسم معرفی شود و اکنون به لطف صفحه رسمی ویبو اوپو، جزئیات بیشتری در دسترس قرار گرفته است.

Oppo Reno5 Pro+

استفاده از سنسور کاملاً جدید IMX766 سونی در گوشی هوشمند رنو ۵ پرو پلاس رسماً تأیید شده است. این اولین باری است که دستگاهی با این سنسور خاص عرضه می‌شود، اما هنوز مشخصات کامل آن در دسترس نیست. علاوه بر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باید منتظر یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده، یک ماژول تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی و یک کمک‌کننده تشخیص عمق میدان ۲ مگاپیکسلی نیز باشیم.

لیست اخیر TENAA یک صفحه‌نمایش منحنی ۶.۵۵ اینچی امولد با وضوح فول HD پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را تأیید می‌کند. انتظار می‌رود که چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در این گوشی هوشمند به همراه ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز در این دستگاه استفاده شود.

Oppo Reno5 Pro+

رابط کاربری کالر OS 11 به همراه سیستم‌عامل اندروید ۱۱ در این تلفن هوشمند استفاده خواهد شد و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز در آن وجود خواهد داشت که از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.