موتورلا دو گوشی موتو G9 پاور و موتو G 5G را معرفی کرد - تکفارس 
موتورلا دو گوشی موتو G9 پاور و موتو G 5G را معرفی کرد - تکفارس 
موتورلا دو گوشی موتو G9 پاور و موتو G 5G را معرفی کرد - تکفارس 

موتورلا دو گوشی موتو G9 پاور و موتو G 5G را معرفی کرد

مجید مهرعلی
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - 14:30
موتورلا دو گوشی موتو G9 پاور و موتو G 5G را معرفی کرد - تکفارس 

موتو G9 پاور (Moto G9 Power) و موتو G 5G دو عضو جدید خانواده میان رده‌های موتو هستند. موتو G9 پاور نام خود را به دلیل باتری ۶,۰۰۰mAh خود گرفته است و موتو G 5G نیز با قیمتی برابر با ۳۰۰ یورو، مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی ۵G برند موتورلا در اروپا محسوب می‌شود.

موتو G9 پاور

افزون بر باتری‌ای با ظرفیت بالا، موتو G پاور دارای یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی ۶٫۸ اینچی +HD است که یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در حفره پانچ خود جای داده است. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی این دستگاه نیز در کنار یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی در پشت این گوشی حضور دارد. حسگر اثرانگشت دستگاه  که علامت موتو در آن نقشه بسته نیز در پشت دستگاه قابل‌مشاهده است.

یک تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۲ در کنار یک حافظه موقت ۴ گیگابایتی در زیر پوست موتو G پاور تعبیه شده است. حافظه داخلی این گوشی نیز ۱۲۸ گیگابایت است که می‌توان آن را با کارت‌های حافظه microSD افزایش داد.

سیستم‌عامل گوشی موردبحث اندروید ۱۰ است که در کنار MY UX موتورلا کار می‌کند. باتری ۶,۰۰۰mAh این دستگاه را می‌توان از طریق ورودی USB-C تغذیه کرد که از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

موتو G پاور را در دو رنگ بنفش و متالیک می‌توان در بازار اروپا با قیمت ۲۰۰ یورو خریداری کرد. بازار‌هایی مانند آمریکای لاتین، خاورمیانه و شرق دور در طی هفته‌های پیش رو می‌توانند شاهد و میزبان این گوشی باشند.

موتو G 5G

از آنجایی که نسل پنجم شبکه آهسته و پیوسته راه خود را به کشورهای اروپایی بیشتری باز می‌کند، موتورلا قصد دارد دروازه‌ای مقرون‌به‌صرفه را برای تجربه نسل جدید شبکه به روی کاربران باز کند. موتو G 5G یک گوشی ۶٫۷ اینچی است که نیروی خود را از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۵۰G می‌گیرد.

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی موتو G 5G در کنار یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجموعه دل‌پذیرتری را نسبت به G9 پاور تشکیل داده‌اند.

باتری موتو G 5G ظرفیتی برابر با ۵,۰۰۰mAh دارد که می‌توان آن را از طریق ورودی USB-C با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ واتی تغذیه کرد. این گوشی با استاندارد IP52 در برابر آب مقاوم است و یک ورودی هدفون جک نیز در قسمت پایین آن تعبیه شده است. سیستم‌عامل این محصول نیز ترکیبی از اندروید ۱۰ و My UX موتورلا است.

موتو G 5G در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه  می‌شود و گزینه‌های حافظه موقت ۴/۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. قیمت نسخه پایه این محصول برابر با ۳۰۰ یورو است.

درست مانند موتو G9 پاور، موتو G 5G نیز در هفته‌های پیش رو وارد بازار‌های آمریکای لاتین، خاورمیانه و شرق دور می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید