موتورولا وان در GeekBench روئیت شد - تکفارس 
موتورولا وان در GeekBench روئیت شد - تکفارس 

موتورولا وان در GeekBench روئیت شد

میر مهدی حامی
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - 17:30
موتورولا وان در GeekBench روئیت شد - تکفارس 

موتورولا در این هفته moto P30 را به طور انحصاری برای بازار چین معرفی کرد. این گوشی هوشمند نه تنها از ناتچ آیفون ایکس، بلکه از باقی المان‌های طراحی آن نیز الهام گرفته است. نسخه جهانی از Moto P30 نیز بر اساس شایعات One و One Power نام خواهند داشت.

انتظار می‌رود که مدل وان نسبت به وان پاور مشخصات پایین‌تری داشته باشد. امروز نیز موتورلا وان در GeekBench روئیت شد و به طور غیر رسمی تایید کرد که این دستگاه از یک پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ و ۴ گیگابایت RAM برای اجرای برنامه‌ها بهره خواهد برد. همچنین دستگاهی که در این بنچمارک مورد ارزیابی قرار گرفته، اندروید ۸٫۱ اوریو را اجرا می‌کند، اما با توجه به اینکه هر دو نسخه وان و وان پاور اندروید وان را اجرا خواهند کرد، این دستگاه می‌بایست با اندروید پای ۹٫۰ عرضه شود و یا حداقل قابلیت بروزرسانی به این نسخه را به محض ارائه آن داشته باشد.

این بنچمارک مشخصات دیگری مانند اندازه صفحه نمایش یا رزولوشن دوربین را فاش نکرده است اما براساس شایعات قبلی، انتظار می‌رود که شاهد استفاده از یک صفحه نمایش کوچکتر از ۶٫۲ اینچ در P30 باشیم.(که احتمالا همانند صفحه نمایش نسخه وان پاور خواهد بود).

به هر حال، با توجه به شروع عرضه P30 در چین در هفته گذشته، احتمالا به زودی از موتورلا خبرهایی درمورد زمان عرضه جهانی Moto One و Moto One Power خواهیم شنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید