فاش شدن قیمت موتورولا G7 و +G7 - تکفارس 
فاش شدن قیمت موتورولا G7 و +G7 - تکفارس 

فاش شدن قیمت موتورولا G7 و +G7

امیر محمد مریخی
۹ بهمن ۱۳۹۷ - 22:00
فاش شدن قیمت موتورولا G7 و +G7 - تکفارس 

موتورولا قرار است در نمایشگاهی در برزیل در تاریخ هفت فوریه از خانواده G7 خود رونمایی کند. در اتفاق جالبی که چندی پیش اتفاق افتاد خود سایت موتورولا به طور تصادفی کل تصاویر این خانواده را به نمایش گذاشت و حال یک خبرچین سابقه دار در توییتر قیمت این گوشی‌ها را نیز فاش کرده است.

شروع قیمت موتورولا G7، از ۳۰۰ دلار و G7+ از ۳۶۰ دلار خواهد بود. لازم به ذکر است که قیمت سایر اعضا این خانواده یعنی موتورولا G7 Play و G7 Power پیش از این فاش شده بودند و به ترتیب ۱۴۹ و ۲۰۹ دلار قیمت گذاری شده‌اند.

موتورولا G7 دارای صفحه نمایش ۶٫۲۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۲۷۰، پردازنده اسنپدراگون ۶۳۲ به همراه رم چهار و حافظه ۶۴ گیگابایتی است. در پشت این گوشی دوربینی دوگانه قرار دارد که ۵ و ۱۲ مگاپیکسلی هستند باتری این گوشی نیز ظرفیتی معادل ۳۰۰۰ میلی آمپر را ارائه می‌کند.

اما مشخصات موتورولا G7+ در صفحه نمایش، ظرفیت باتری، رم و حافظه با G7 تفاوتی ندارد و تنها تفاوت آن در پردازنده و دوربین اصلی است که G7+ در مقایسه با G7 از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.
اما G7 Play دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰*۱۵۱۲، پردازنده اسنپدراگون ۶۳۲، رم ۲ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است. و در قاب پشتی نیز تنها از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد. G7 Power نیز همانطور که از اسم آن برمی‌آید دارای باتری
قدرتمندتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر است و از صفحه عریض‌تر ۶٫۲ اینچی استفاده می‌کند. پردازنده این گوشی نیز همان اسنپدراگون ۶۳۲ است اما رم آن به ۳ گیگابایت افزایش پیدا کرده است.

تمامی مدل‌های این خانواده به اندروید ۹ پای و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۲٫۲ مجهز شده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید