احتمال عرضه گوشی موتورولا موتو G جدید با اسنپدراگون ۸۸۸ - تکفارس 
احتمال عرضه گوشی موتورولا موتو G جدید با اسنپدراگون ۸۸۸ - تکفارس 

احتمال عرضه گوشی موتورولا موتو G جدید با اسنپدراگون ۸۸۸

خشایار جهانی
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - 10:30
احتمال عرضه گوشی موتورولا موتو G جدید با اسنپدراگون ۸۸۸ - تکفارس 

شرکت موتورولا روی گوشی هوشمندی کار می‌کند که پردازنده آن اسنپدراگون ۸۸۸ است. نکته اینجاست که این گوشی از سری موتو G خواهد بود که همیشه به‌خاطر قیمت مناسب و عملکرد خوب مورد توجه بوده است و نه به‌عنوان یک پرچمدار گران‌قیمت.

این شرکت بعد از سال‌ها، گوشی پرچمدار خود را نه با پسوند X، بلکه با پسوند اج پلاس معرفی کرد. حالا شاید فکر کنید که احتمالا نسخه دوم اج پلاس نیز قرار است که سال آینده با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ هم معرفی شود. اگر چنین فکری می‌کنید باید بگوییم که کاملا درست است. اما این بدان معنی نیست که موتورولا فقط می‌خواهد از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ در نسخه اج پلاس ۲ استفاده کند، بلکه همان‌طور که گفته شد، این شرکت از این پردازنده قدرتمند اسنپدراگون در سری موتو G هم استفاده می‌کند.

این گوشی دنبال‌کنده راه موتو G 5G و موتو G 5G پلاس خواهد بود. گوشی‌های ۵G موتورولا همگی از پردازنده اسنپدراگون استفاده می‌کنند و با شراکت بیش از ۱۰۰ شرکت در سراسر دنیا عرضه شده‌اند.

در آخر گفتن این نکته ضروری است که اگرچه موتورولا گفته است که می‌خواهد موتو G را با اسنپدراگون سری ۸ عرضه کند ولی این احتمال اندک نیز وجود دارد که منظور این شرکت اسنپدراگون ۸۶۵ بوده است و نه ۸۸۸ که البته چنین تصمیمی دور از ذهن هست اما بعید نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید