جزئیات و تاریخ عرضه موتورلا +One Fusion فاش شد - تکفارس 
جزئیات و تاریخ عرضه موتورلا +One Fusion فاش شد - تکفارس 
جزئیات و تاریخ عرضه موتورلا +One Fusion فاش شد - تکفارس 

جزئیات و تاریخ عرضه موتورلا +One Fusion فاش شد

فاطمه آهنگریان
۳ خرداد ۱۳۹۹ - 17:30
جزئیات و تاریخ عرضه موتورلا +One Fusion فاش شد - تکفارس 

اخیرا متوجه شده‌ایم که قرار است شرکت موتورولا در پایان سه ماهه دوم ۲۰۲۰ از دو گوشی هوشمند جدید خود به نام One Fusion و +One Fusion رونمایی کند. موتورولا هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این دستگاه‌ها منتشر نکرده است، اما یوتیوب مشخصات اصلی و تاریخ انتشار +One Fusion را اخیرا فاش کرده است. یوتیوب، گوشی موتورلا +One Fusion را در سایت مربوط به گزارش دستگاه‌ها، با چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ SoC ذکر کرده است، که با افشاگری‌های ماه گذشته مبنی بر اینکه این گوشی هوشمند قرار است از یک چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ در راس استفاده کند، در تضاد است.

گوشی +One Fusion دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی ۱۰۸۰p خواهد بود، همچنین این گوشی اندروید ۱۰ را اجرا خواهد کرد. +One Fusion به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز خواهد بود. این لیست همچنین تصویری از یک تلفن هوشمند موتورولا را نشان می‌دهد که در واقع گوشی موتورلا اج است و نه +One Fusion. با این حال، لیست موتورولا اج شامل تصویری از یک تلفن هوشمند ناشناخته است که امکان دارد +One Fusion باشد. بنابراین این احتمال وجود دارد که یوتیوب تصاویر هر دو تلفن هوشمند را به اشتباه جابه‌جا قرار داده است.

 

این تصویر نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه در پشت پنل خود است، دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در پشت گوشی تعبیه شده است. یک درگاه USB-C نیز در قسمت انتهایی گوشی با جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری قرار دارد.

با بررسی دقیق‌تر این تصویر، می‌توان دید که نمایشگر این گوشی هوشمند دارای هیچ‌گونه حفره‌ای برای دوربین سلفی نیست، این به این معنی است که احتمالا این طراحی دوربین به شکل جهنده خواهد بود. موارد دیگری که می‌توان از این تصویر تشخیص داد، دکمه پاور و دکمه صدا است که در سمت راست گوشی هوشمند قرار گرفته است. این‌ها به همراه یک دکمه اضافی که هدف از قرارگیری آن هنوز مشخص نشده است، قرار گرفته‌اند.

جزئیات و تاریخ عرضه موتورلا +One Fusion فاش شد - تکفارس 

احتمالا این گوشی، موتورلا +One Fusion خواهد بود

 

براساس شایعات، گوشی موتورولا +One Fusion با رم ۴ و ۶ گیگابایت و حافظه ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی ارائه خواهد شد و همچنین از دو رنگ‌بندی Cloud و SugarFrost نیز بهره می‌برد. احتمالا در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های موتورلا +One Fusion و One Fusion خواهیم شنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید