سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون دلاری گوگل روی شرکت ADT - تکفارس 
سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون دلاری گوگل روی شرکت ADT - تکفارس 
سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون دلاری گوگل روی شرکت ADT - تکفارس 

سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون دلاری گوگل روی شرکت ADT

خشایار جهانی
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - 11:01
سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون دلاری گوگل روی شرکت ADT - تکفارس 

ADT، شرکتی که در حوضه امنیت خانه‌های هوشمند کار می‌کند، اعلام کرد که گوگل ۴۵۰ میلیون دلار روی این شرکت سرمایه‌گذاری کرده است و صاحب ۶٫۶ درصد از مالکیت آن شده است. همچنین گوگل و ADT اعلام کردند که نسل بعدی محصولات گوگل با همکاری ADT، سیستم‌ها، سرویس‌ها و نظارت بر شبکه جدید و ایمن به صورت حرفه‌ای انجام خواهد گرفت تا در نسل بعدی خانه‌های هوشمند، تجربه‌ای مناسب و یکپارچه برای خانوارهای آمریکایی ایجاد کند. هر دو شرکت متعهد هستند تا ۱۵۰ میلیون دلار برای بازاریابی، توسعه محصولات، فناوری و آموزش کارکنان هزینه کنند.

جزئیات این همکاری را در زیر می‌توانید ببینید:

  • این همکاری بیش از ۲۰۰۰۰ متخصصADT را با مجموعه‌ای از سخت‌افزارهای خانگی، فناوری ساخت و … به هم مرتبط می‌کند.
  • ADT و گوگل با عرضه سیستم یکپارچه امنیت خانگی، از مصرف‌کنندگان محافظت می‌کنند. این همکاری با قرارداد و تعهد بلندمدت این دو شرکت برای ایجاد امنیت، آرامش، حریم شخصی و ساخت محصولات متمایز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.
  • راه حلی ساده در عین حال خلاق این دو شرکت، در مرکز خانه هوشمند قرار می‌گیرد و پیشرفت در یادگیری ماشینی باعث بهبود در تجربه به‌دست آمده از خانه هوشمند توسط مشتری خواهد شد.
  • انتظار می‌رود ADT و گوگل از محصولات جدیدی در همین سال رونمایی کنند و در سال آینده این همکاری را گسترش داده و کالاهای بیشتری را روانه بازار کنند. فناوری امنیت خانگی این دو شرکت از یک بستر ایمن برای داشتن تجربه بدون مشکل استفاده می‌کند و حریم خصوصی و دیگر فعالیت‌های مرتبط را برای مشتریان به بهترین نحو حفظ خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید