گوشی مقرون‌به‌صرفه Axon 11 SE شرکت ZTE  فاش شد - تکفارس 
گوشی مقرون‌به‌صرفه Axon 11 SE شرکت ZTE  فاش شد - تکفارس 
گوشی مقرون‌به‌صرفه Axon 11 SE شرکت ZTE  فاش شد - تکفارس 

گوشی مقرون‌به‌صرفه Axon 11 SE شرکت ZTE فاش شد

فاطمه آهنگریان
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - 19:00
گوشی مقرون‌به‌صرفه Axon 11 SE شرکت ZTE  فاش شد - تکفارس 

چندی پس از رونمایی گوشی Axon 11 5G، اکنون شرکت ZTE آماده رونمایی از گوشی جدید اندرویدی دیگری به نام Axon 11 SE است (قسمت آخر  نام این گوشی به نظر آشنا می‌آید). عکس‌هایی که از Axon 11 SE توسط رولان کواندت (Roland Quandt) در توییتر منتشر شده است، به ما کمک می‌کند تا این گوشی را از چند طرف مشاهده کنیم. آنچه در اینجا وجود دارد یک گوشی هوشمند بسیار زیباست که تنها از پنل پشتی به گوشی Axon 11 5G شباهت دارد.

در حالی که Axon 11 5G نمایشگر خمیده‌ای با حفره قطره‌ای را نشان می‌دهد، نمایشگر Axon 11 SE صاف و دارای حفره پانچ در سمت چپ پنل است (بدیهی است که فضای دوربین جلویی گوشی را تشکیل می‌دهد). هر دو نمایشگر دارای قطرهای ۶.۵ اینچی هستند.

طبق گزارش‌ها، Axon 11 SE شرکت ZTE از پردازنده ۸۰۰ هشت‌هسته‌ای دایمنسیتی شرکت مدیاتک بهره می‌برد (که رقیب سری اسنپدراگون ۷xx کوالکام است). این گوشی جدید همچنین دارای دوربین چهارگانه در پشت پنل با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند همچنین به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است. همچنین احتمالا نسخه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز در دسترس خواهد بود.

اگرچه در نام گوشی Axon 11 SE کلمه ۵G وجود ندارد، اما از قابلیت اتصال ۵G نیز برخوردار است. این به لطف تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ است که در اوایل سال جاری میلادی به عنوان تراشه مخصوص گوشی‌های میان‌رده ۵G رونمایی شد.

Axon 11 SE امروز ۱۲ خرداد (۱ ژوئن) در چین رسماً اعلام شد. از آنجا که ZTE Axon 11 5G حدود ۳۸۰ دلار قیمت دارد، انتظار داریم گوشی Axon 11 SE بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ باشد، شاید کمتر از ۳۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

در حال حاضر، نمی‌دانیم که ZTE قصد دارد این دو گوشی هوشمند Axon 11 خود را در ایالات متحده عرضه کند یا خیر. آخرین گوشی که این شرکت از ایالات متحده به بازار عرضه کرده بود، Axon 10 Pro بود که یک دستگاه رده‌بالا از شهریورماه سال ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از ۶۰۰ دلار در دسترس قرار گرفته بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید