عرضه تسلا رودستر با تاخیر مواجه شد - تکفارس 
عرضه تسلا رودستر با تاخیر مواجه شد - تکفارس 
عرضه تسلا رودستر با تاخیر مواجه شد - تکفارس 

عرضه تسلا رودستر با تاخیر مواجه شد

محمد علی مشهدی جعفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 23:59
عرضه تسلا رودستر با تاخیر مواجه شد - تکفارس 

مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک، پنجشنبه گذشته برای دومین بار Joe Rogan Experience حضور پیدا کرد و خبر تاخیر تسلا رودستر جدید را داد.

از قول ماسک می‌توان گفت که رودستر جدید حدودا تا سال ۲۰۲۲ آماده نخواهد شد. او به جو روگن گفت که احتمالاً تا بعد از عرضه‌ی Tesla Cybertruck و Semi نخواهد آمد. این خودروساز قصد دارد Cybertruck را در اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه کند و اخیرا Semi هم تا همان سال به تأخیر افتاد.
زمانی که ایلان ماسک در سال ۲۰۱۷ از رودستر جدید رونمایی کرد، ماشین فوق‌العاده قدرتمند اسپرت برقی که قرار بود امسال عرضه شود. همچنین تسلا مقدار ۵۰۰۰۰ دلار، از زمان معرفی، پیش‌پرداخت برای این خودرو دریافت کرده است که این مقدار برای قیمت نهایی به ۲۵۰۰۰۰ دلار می‌رسد.

برای تمام آن پول، خریداران حتما باید یک خودروی بسیار عالی دریافت کنند. ماسک قول طول مسافت ۶۲۰ مایلی با هر بار شارژ، باتری ۲۰۰ کیلووات ساعتی، زمان ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت ۱٫۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۰ مایل در ساعت به همراه سه موتور الکتریکی را داد.

این در حالی است که کامیون برقی تسلا یعنی Semi بین ۱۵۰،۰۰۰ تا ۱۸۰،۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و ۵۰۰ مایل را با هر بار شارژ طی می‌کند. تعداد معدودی از شرکت‌ها از جمله FedEx پیش قدم شده‌اند و از کامیون‌های برقی تسلا سفارش داده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید