سامسونگ گلکسی A51 آپدیت امنیتی جدیدی را دریافت می‌کند - تکفارس 
سامسونگ گلکسی A51 آپدیت امنیتی جدیدی را دریافت می‌کند - تکفارس 
سامسونگ گلکسی A51 آپدیت امنیتی جدیدی را دریافت می‌کند - تکفارس 

سامسونگ گلکسی A51 آپدیت امنیتی جدیدی را دریافت می‌کند

فاطمه آهنگریان
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 21:00
سامسونگ گلکسی A51 آپدیت امنیتی جدیدی را دریافت می‌کند - تکفارس 

سامسونگ در چندین کشور به‌روزرسانی One UI 2.1 را به گوشی سامسونگ گلکسی A51 ارسال کرده است. این به‌روزرسانی همچنین وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۰ را به تلفن هوشمند میان‌رده اضافه می‌کند. سامسونگ در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه (پنجم ماه می) شروع به ارسال کردن این آپدیت کرده است، این به‌روزرسانی حجم بزرگی دارد که حدودا بیش از ۱٫۲۶ گیگابایت است.

این به‌روزرسانی ویژگی‌هایی مانند AR Emoji، اشتراک‌گذاری موسیقی، گالری بهبود یافته و همچنین کیبورد جدید سامسونگ را به ارمغان می‌آورد. به نظر می‌رسد تمام به‌روزرسانی‌هایی که از سال ۲۰۱۴ عرضه نشده بود، در این به‌روزرسانی عرضه خواهد شد. متاسفانه ویژگی‌هایی مانند Single Take یا Pro Mode و My Filters که برای فیلتر تصاویر است، از One UI 2.1 برای این گوشی هوشمند میان‌رده موجود نیست.

این به‌روزرسانی در کشورهایی مانند روسیه، عربستان سعودی و ترکیه منتشر شده است. ما انتظار داریم سامسونگ طی چند هفته آینده به‌روزرسانی One UI 2.1 را در گلکسی A51 در کشورهای بیشتری منتشر کند.

اگر هنوز به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، با رفتن به منوی تنظیمات و ضربه زدن روی آپدیت نرم‌افزار آن را نصب کنید.

سامسونگ گلکسی A51، به قیمت ۳۹۹ دلار در آمریکا عرضه می‌شود. این گوشی دارای نمایشگر بزرگ ۶٫۵ اینچی و Super AMOLED است. همچنین آن از رزولشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۳۲ مگاپیکسلی است و حسگر اثر انگشت آن نیز در زیر صفحه نمایش قرار دارد. این گوشی از جک هدفون، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شارژ سریع برخوردار است؛ که با تمام این ویژگی‌ها، آن را به یک میان‌رده قدرتمند بین رقبا تبدیل می‌کند.

در حال حاضر، کمپانی سامسونگ علاوه بر گوشی گلکسی A51، یک جفت گلکسی بادز و همچنین دو ماه سرویس پریمیوم رایگان یوتیوب را به مشتریان عرضه می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید