لامبورگینی تصمیم دارد از مدلی جدید رونمایی کند - تکفارس 
لامبورگینی تصمیم دارد از مدلی جدید رونمایی کند - تکفارس 
لامبورگینی تصمیم دارد از مدلی جدید رونمایی کند - تکفارس 

لامبورگینی تصمیم دارد از مدلی جدید رونمایی کند

محمد علی مشهدی جعفر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 19:30
لامبورگینی تصمیم دارد از مدلی جدید رونمایی کند - تکفارس 

لامبورگینی پس از متوقف کردن تولید در ماه مارس به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در ایتالیا، آماده است تا با قدرت بازگردد.

این شرکت روز پنج‌شنبه اعلام کرد که قصد دارد خودروی جدیدی را در تاریخ ۱۸ ماه اریبهشت رونمایی کند، تنها سه روز پس از آنکه دوباره به طور رسمی تولید خود را در کارخانه خود در Sant’Agata Bolognese آغاز کرد. لامبورگینی در مورد مشخصات خودرو بسیار ساکت بود و فقط گفت که این خودرو، محدوده مدل‌های ما را تکمیل خواهد کرد.

ما می دانیم که لامبورگینی تولید یک اتومبیل سوپراسپرت جدید V12 را در دستور کار دارد. به صورت تایید شده، ما آخرین بار شنیدیم که این ماشین قرار بود برای اولین بار در تابستان امسال رونمایی شود که از نظر فنی تا پایان ماه ژوئن، تابستان شروع نمی‌شود.

در رابطه با شروع مجدد تولید، مدیر عامل شرکت، استفانو دومنیکالی گفت که برای محافظت از کارگران داخل کارخانه «پروتکل های سخت» وجود خواهد داشت. وی افزود لامبورگینی سیاست‌های اتحادیه محلی را در پیش گرفته است و قصد دارد تمام پروتکل‌های صادر شده توسط دولت ایتالیا را دنبال کند.

لامبورگینی در ۱۳ مارس کارخانه خود را تعطیل کرد زیرا ایتالیا سعی داشت با گسترش سریع کرونا مقابله کند. همچنین فراری نیز تولید خود را در تأسیسات محلی خود متوقف کرد و قصد دارد دوباره آن را از ۱۴ اردیبهشت باز کند. در طول تعطیلی‌ها، لامبورگینی در بخشی از تأسیسات خود تولید تجهیزات محافظت شخصی مانند ماسک و سپر صورت را آغاز کرد. مکانی که به طور معمول برای دوخت فضای داخلی وسایل نقلیه استفاده می‌شد به جایی برای تولید ماسک تبدیل شده است، در حالی که چاپگرهای سه‌بعدی، محافظ صورت تولید می‌کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید