تولید لامبورگینی در ایتالیا به واسطه شیوع گسترده ویروس کرونا به تعلیق درآمد - تکفارس 
تولید لامبورگینی در ایتالیا به واسطه شیوع گسترده ویروس کرونا به تعلیق درآمد - تکفارس 

تولید لامبورگینی در ایتالیا به واسطه شیوع گسترده ویروس کرونا به تعلیق درآمد

مهرداد میرشاهی
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - 12:55
تولید لامبورگینی در ایتالیا به واسطه شیوع گسترده ویروس کرونا به تعلیق درآمد - تکفارس 

شرکت لامبورگینی با بستن تاسیسات تولیدی خود در منطقه سانتاگاتا بولونیزه ایتالیا به واسطه شیوع پاندمی ویروس کرونا در این کشور گام بزرگی برداشته است.

این سازنده بزرگ خودرو، هفته گذشته اعلام کرد که این کارخانه از جمعه ۲۳ اسفند ماه (۱۳ مارس) تعطیل شده و از تاریخ چهارشنبه ۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۲۵ مارس) مجدداً باز خواهد شد.

استفانو دومنیکالی (Stefano Domenicali)، مدیرعامل لامبورگینی (Lamborghini)، در بیانیه‌ای اظهار داشت:

این اقدام، در راستای مسئولیت‌پذیری اجتماعی و حساسیت بالا نسبت به مردم در شرایط فوق‌العاده‌ای است که در حال حاضر در ایتالیا جریان دارد و شیوع گسترده ویروس کرونا نیز در سراسر جهان نیز به تکامل تازه‌ای رسیده است.

وی در ادامه افزود که شرکت لامبورگینی مرتباً اوضاع را ارزیابی می‌کند و با مقامات محلی نیز همکاری کرده تا در زمان مناسب، تولیدات این شرکت با انرژی مضاعف مجدداً آغاز شود. در بیانیه مطبوعاتی این شرکت آمده است که تعویق فعالیت‌های تولیدی لامبورگینی در منطقه ذکر شده، ممکن است بیش از یک هفته و نیم زمان ببرد.

فراری (Ferrari)، دیگر تولیدکننده بزرگ و شناخته شده خودرو در ایتالیا نیز روز دوشنبه گذشته اعلام کرد که تولیدات این شرکت در دو منطقه مارنلو  و مدونا تا جمعه ۸ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۲۷ مارس) به تعویق افتاده است.

ویروس کرونا که با نام کووید-۱۹ نیز شناخته می‌شود، علاوه بر تاثیرگذاری روی همه حوزه‌های صنعت و تکنولوژی، تاثیر شگرفی در بازار خودرو داشته و اکثر کارخانه‌های تولیدی، فعالیت‌های خود را برای مدتی نامشخص به حالت تعلیق درآورده‌اند تا از شیوع ناخواسته و گسترده این بیماری جلوگیری کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید