پرچمدار جدید موتورولا روز ۳ اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد - تکفارس 
پرچمدار جدید موتورولا روز ۳ اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد - تکفارس 
پرچمدار جدید موتورولا روز ۳ اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد - تکفارس 

پرچمدار جدید موتورولا روز ۳ اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

مهرداد میرشاهی
۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - 08:02
پرچمدار جدید موتورولا روز ۳ اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد - تکفارس 

طبق اطلاعیه‌ای که اخیراً از سوی موتورولا منتشر شده است، این شرکت قصد دارد در روز ۳ اردیبهشت ماه (۲۲ آوریل) از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کند. البته این رویداد به صورت کاملاً دیجیتالی برگزار خواهد شد. این شرکت، این خبر را از طریق ارسال توییتی روی حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است. به طبع، تا روز ۳ اردیبهشت شاهد انتشار اطلاعات و جزئیات مختلفی از این دستگاه خواهیم بود. انتظار می‌رود این شرکت از دو دستگاه با برند اج (Edge) رونمایی کند.

تا این لحظه جزئیات مختلفی از این گوشی هوشمند فاش شده است چراکه پیش از این قرار بود شرکت موتورولا،جدیدترین پرچمدار خود را در کنگره جهانی موبایل امسال در ماه فوریه میلادی معرفی کند. معرفی پرچمدار جدید موتورولا، یکی از مهم‌ترین رویدادهای چند سال اخیر این شرکت خواهد بود چراکه این شرکت آمریکایی در این سال‌ها به طراحی و عرضه گوشی‌های میان‌رده مشغول بوده است.

طبق گزارش جدید XDA-Developers، گوشی اج پلاس یا Edge+ به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام مجهز است و قدرت آن توسط یک حافظه رم ۸ گیگابایت با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی تامین می‌شود. گفتنی‌ست موتورولا برای این دستگاه از یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. علاوه بر یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی دستگاه، انتظار می‌رود که شاهد دو لنز دیگر نیز باشیم: دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و دوربین تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی. بر اساس تصاویری که هفته گذشته از این گوشی فاش شد، پیش‌بینی می‌شود که دوربین سلفی اج پلاس به صورت حفره در نمایشگر قرار گرفته باشد و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نیز برای قسمت صوتی دستگاه تعبیه شده باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که موتورولا ضمن معرفی این دستگاه از یک گوشی ارزان‌تر نیز تحت برند اج رونمایی کند که به احتمال زیاد، سنسور اصلی دوربین آن ۶۴ مگاپیکسلی باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید