مشخصات کامل‌تر وان پلاس ۸ فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل‌تر وان پلاس ۸ فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل‌تر وان پلاس ۸ فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل‌تر وان پلاس ۸ فاش شد

افشین نوری
۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - 12:31
مشخصات کامل‌تر وان پلاس ۸ فاش شد - تکفارس 

اخیرا با توجه به درز اطلاعات بیشتر درباره سری وان پلاس ۸ و شایعاتی زیادی که به تاریخ اواسط ماه آوریل برای معرفی آن اشاره کرده‌اند، به نظر می‌رسد که ما در حال نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی آن هستیم. امروز منبع معتبر OnLeaks@، تصاویر و جرئیات کامل‌تری را درباره مشخصات گوشی وان پلاس ۸ استاندارد منتشر کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

طبیعتا، تعدادی از این مشخصات با اطلاعات لورفته قبلی همخوانی دارند. وان پلاس ۸ استاندارد احتمالا دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس Fluid AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز خواهد بود. انتظار می‌رود که نسخه پلاس آن از فرکانس ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. وان پلاس ۸ استاندارد همچنین یک دوربین کمتر نسبت به مدل پرو خواهد داشت و از سه دوربین شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، یک دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو بهره خواهد برد. دوربین سلفی آن هم ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود.

وان پلاس ۸ معمولی احتمالا از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ با قابلیت ۵G استفاده خواهد کرد و دارای دو ترکیب حافظه ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. این گوشی به احتمال زیاد انرژی خود را از باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد گرفت و از فناوری شارژ سریع ۳۰ وات Warp Charge پشتیبانی خواهد کرد.

با توجه به اینکه وان پلاس تست‌های اولیه گوشی‌های سری وان پلاس ۸ را پیشاپیش به اتمام رسانده است، این موضوع می‌تواند نشانه مثبتی باشد که معرفی آن‌ها، به خاطر شیوع ویروس کرونا، زیاد به تاخیر نخواهد افتاد. با این حال، این امکان وجود دارد که معرفی وان پلاس ۸ لایت تحت تاثیر این شرایط قرار بگیرد و کمی دیرتر رونمایی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید