رسمی؛ رویداد گوگل I/O امسال لغو شد - تکفارس 
رسمی؛ رویداد گوگل I/O امسال لغو شد - تکفارس 
رسمی؛ رویداد گوگل I/O امسال لغو شد - تکفارس 

رسمی؛ رویداد گوگل I/O امسال لغو شد

مهرداد میرشاهی
۲ فروردین ۱۳۹۹ - 11:57
رسمی؛ رویداد گوگل I/O امسال لغو شد - تکفارس 

گوگل به واسطه شیوع گسترده و روزافزون ویروس کرونا در سراسر جهان، برگزاری رویداد گوگل I/O 2020، بزرگترین رویداد سال این شرکت، را به طور کامل لغو کرد. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که رویداد گوگل I/O امسال به صورت کامل لغو شده است و حتی به صورت آنلاین نیز برگزار نخواهد شد.

گوگل با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت Google I/O در این خصوص اظهار داشت:

به خاطر نگرانی در خصوص سلامتی و امنیت توسعه‌دهندگان، کارمندان و جوامع محلی خود – و در راستای دستوراتی که از سوی کشورهای منطقه خلیج در خصوص قرنطینه خانگی منتشر شده – متاسفانه باید بگوئیم که رویداد گوگل I/O امسال به هیچ شکلی برگزار نخواهد شد. در حال حاضر، مهم‌ترین کاری که همه ما می‌توانیم انجام دهیم این است که توجه خود را به کمک به مردم برای مقابله با چالش‌هایی که همه با آن روبرو هستیم، معطوف کنیم. لطفاً به خاطر داشته باشید که ما همچنان متعهد به یافتن راه‌های دیگری برای اشتراک‌گذاری آخرین به‌روزرسانی پلتفرم‌های خود با شما از طریق وبلاگ‌های توسعه خود و انجمن‌های گفتگو هستیم.

انتظار می‌رفت در I/O امسال که قرار بود از روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت (۱۲ می) آغاز به کار کند و تا روز پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه (۱۴ می) ادامه داشته باشد، از جدیدترین ویژگی‌های سیستم عامل اندروید گوگل و دیگر سرویس‌های غول جستجوی اینترنتی دنیا در کنار سخت‌افزارهای جدیدی رونمایی شود. اکنون که برگزاری این رویداد به صورت کامل لغو شده است، مشخص نیست گوگل برای معرفی و رونمایی از محصولات جدید خود، برنامه‌ای دارد یا خیر.

با شیوع پاندمی ویروس کرونا در سراسر جهان، اکثر رویدادهای حوزه تکنولوژی یا لغو شده یا به زمان دیگری موکول شده‌اند. هفته گذشته، گوگل از تاخیر برگزاری کنفرانس Cloud Next خود خبر داد که پیش از این قرار بود به صورت دیجیتالی برگزار شود. اپل، روز جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ (۱۳ مارس) خبر داد کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (۲۰۲۰ Worldwide Developers Conference) به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. فیسبوک و مایکروسافت دیگر شرکت‌های مطرح حوزه فناوری هستند که رویدادها و کنفرانس‌های خود را لغو کرده یا به صورت آنلاین برگزار خواهند کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید