CES 2021 | ماسک مفهومی پراجکت هزل ریزر معرفی شد - تکفارس 
CES 2021 | ماسک مفهومی پراجکت هزل ریزر معرفی شد - تکفارس 

CES 2021 | ماسک مفهومی پراجکت هزل ریزر معرفی شد

حامد شهرزاد
۲۶ دی ۱۳۹۹ - 10:01
project-hazel-smart-mask

بیماری همه‌گیر COVID-19 نحوه زندگی و کار ما را تغییر داده است و در حالی که واکسن ها در چندین کشور در حال تولید هستند، این مسئله‌ای است که سال‌های آینده نیز با آن روبرو خواهیم شد. ریزر پیش از این برخی از تولیدات خود را به تولید ماسک های پزشکی مجاز تبدیل کرده است و ۱ میلیون ماسک صورت جراحی به افراد خط مقدم بهداشت و درمان اهدا کرده است. در CES 2021، این شرکت ماسک هوشمند مفهومی خود را به نام پراجکت هزل (Project Hazel) معرفی کرد.

پراجکت هزل دارای نورپردازی RGB است

پراجکت هزل با خطرات ذاتی محیطی ماسک های یک‌بارمصرف مقابله می‌کند و تعامل اجتماعی بهتر را با طراحی واضح و شفاف فراهم می‌کند. ماسک های واضحی از این قبیل ترسناک به نظر می‌رسیدند، اما ماسک جدید ریزر چندان بد به نظر نمی‌رسد. این دستگاه همچنین دارای ماسک تنفسی درجه ۹۵ پزشکی، ونتیلاتور فعال قابل شارژ و اسمارت پادز است که جریان هوا را تنظیم می‌کند. ریزر همچنین در حال کار بر روی فناوری ریزر ویس امپ است که در انتظار ثبت اختراع است و برای تقویت و افزایش صدای شخصی که ماسک را پوشیده، استفاده می‌شود زیرا ماسک ها عموماً صدا را خفه می‌کنند.

Coronavirus

مین لیانگ تان مدیرعامل شرکت ریزر گفت:

ریزر به عدم اطمینان در جاده پیش رو اعتراف می‌کند و بنابراین وظیفه ما بود که به محافظت از اعضای جامعه خود کمک کنیم و آن‌ها را از تهدید این بیماری نامرئی آماده کنیم. مفهوم ماسک هوشمند پراجکت در نظر گرفته شده است تا علاوه بر داشتن عملکرد مناسب، راحت و مفید برای تعامل با جهان مناسب باشد و در حالی که زیبایی‌شناسی اجتماعی را نیز حفظ کند.

ریزر بهینه‌سازی ماسک را از طریق «آزمایش دقیق» و بازخورد کاربران ادامه می‌دهد تا بتواند با دستورالعمل‌های ایمنی مطابقت داشته و به حداکثر راحتی برسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.