تعطیلی تمام فروشگاه‌های اپل در خارج از چین - تکفارس 
تعطیلی تمام فروشگاه‌های اپل در خارج از چین - تکفارس 
تعطیلی تمام فروشگاه‌های اپل در خارج از چین - تکفارس 

تعطیلی تمام فروشگاه‌های اپل در خارج از چین

محمد دهقان
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - 08:30
تعطیلی تمام فروشگاه‌های اپل در خارج از چین - تکفارس 

اپل تا ۸ فروردین (۲۷ مارس)  تمام فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود را در خارج از کشور بزرگ چین تعطیل کرد.

در پی شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان، امروز شرکت اپل اعلام کرد که تمام فروشگاه‌های  خرده فروشی خود را در خارج از کشور پهناور چین تا هشتم فروردین ماه تعطیل می‌کند. البته، فروشگاه‌های آنلاین اپل در این دوره‌ی زمانی همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد. کارمندان دفاتر شرکت اپل در خارج از چین به سمت دورکاری سوق داده می‌شوند، بنابراین هر کدام از کارمندان اپل، در صورتی که اجازه‌ی کار کردن داشته باشند می‌توانند از منزل و به صورت دورکاری به انجام وظایف خود بپردازند. اپل همچنین در حال تدوین غربالگری جدید بهداشتی و کنترل درجه‌ی حرارت بدن کارمندانش در دفاتر سرتاسر دنیاست. اپل نیز همچون مایکروسافت، پرداخت حقوق به کارمندانش را طبق روال معمول کسب و کار ادامه می‌دهد.

امروز اپل نیز اعلام کرد که تمام فروشگاه‌های این شرکت در کشور چین بازگشایی شده‌اند. از آنجایی که میزان آلودگی در چین به طرز چشمگیری کاهش یافته است، اپل تصمیم گرفت فروشگاه‌های خود را دوباره بازگشایی کند. اپل همچنین خاطرنشان کرد که زنجیره تأمین قطعات نیز احیا شده است.

تیم کوک، مدیرعامل اپل نوشت:

اکنون جای هیچگونه اشتباه چالش‌برانگیزی نیست. تمام خانواده‌ی اپل مدیون اولین مسئولان قهرمان، پزشکان، پرستاران، محققان، متخصصان بهداشت عمومی و کارمندان دولت در سرتاسر جهان هستند که هر ذره از روح خود داده‌اند و کمک کردند تا اکنون جهان از پس آن وضعیت ناخوشایند برآید. اگرچه ما هنوز با اطمینان نمی‌دانیم چه زمانی بزرگ‌ترین خطر را پشت سر خواهیم گذاشت اما با این حال، من از انسانیت و اراده‌ای که از همه زوایای جامعه‌ی جهانی خود دیده‌ام الهام گرفته‌ام.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید