تصاویر واضح جدیدی از گوشی گوگل پیکسل ۴A منتشر شد - تکفارس 
تصاویر واضح جدیدی از گوشی گوگل پیکسل ۴A منتشر شد - تکفارس 
تصاویر واضح جدیدی از گوشی گوگل پیکسل ۴A منتشر شد - تکفارس 

تصاویر واضح جدیدی از گوشی گوگل پیکسل ۴A منتشر شد

مهرداد میرشاهی
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - 08:32
تصاویر واضح جدیدی از گوشی گوگل پیکسل ۴A منتشر شد - تکفارس 

اگرچه رویداد گوگل I/O امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا لغو شده و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد اما روز به روز در حال نزدیک شدن به زمان معرفی و عرضه گوشی گوگل پیکسل ۴A هستیم که به موجب آن، تصاویر و جزئیات زیادی از این دستگاه فاش شده است.

به تازگی، وب‌سایت Techdroider تصاویر جدیدی از گوشی پیکسل ۴A گوگل منتشر کرده که می‌توان دید واضح‌تری به آن داشت. در این تصاویر یک جلد مخصوص این گوشی هوشمند با برند گوگل نیز دیده می‌شود.

ماه دسامبر گذشته، نخستین رندرهای گوگل پیکسل ۴A منتشر شدند که با استفاده از آن، به اطلاعاتی از سخت‌افزار این دستگاه دست یافتیم و از ظاهر نهایی آن نیز رونمایی شد.

بر اساس شایعات منتشر شده، پیکسل ۴A از طراحی حفره‌دار در قسمت سمت چپِ بالای صفحه نمایش بهره می‌برد که میزبان دوربین سلفی این گوشی هوشمند خواهد بود. صفحه نمایش پیکسل ۴A اندکی از صفحه نمایش پیکسل ۳A کوچکتر است؛ بر اساس اطلاعات فاش شده، پیکسل ۴A از صفحه نمایش ۵٫۷ یا ۵٫۸ اینچی بهره خواهد برد که اندکی از صفحه نمایش ۵٫۶ اینچی پیکسل ۳A بزرگتر است.

پیکسل ۴A یا به یک چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ مجهز است یا اسنپدراگون ۷۶۵ و احتمالاً با حافظه رم ۴ گیگابایتی همراه خواهد بود. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که حافظه داخلی مدل اصلی این دستگاه برابر با ۶۴ گیگابایت باشد. ازجمله دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین ۱۲٫۲ مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه ۵G، USB تایپ سیو جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری اشاره کرد.

گفتنی‌ست که این گوشی هوشمند به احتمال زیاد در جریان رویداد Google I/O رونمایی خواهد شد اما از آنجایی که شیوه برگزاری این مراسم به روش آنلاین تغییر کرده است، مشخص نیست که آیا گوگل به برنامه‌های قبلی خود پایبند خواهد بود یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید