قیمت و تنوع رنگ‌های گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس سامسونگ فاش شد - تکفارس 
قیمت و تنوع رنگ‌های گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس سامسونگ فاش شد - تکفارس 
قیمت و تنوع رنگ‌های گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس سامسونگ فاش شد - تکفارس 

قیمت و تنوع رنگ‌های گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس سامسونگ فاش شد

بهنام خدابخشی
۴ بهمن ۱۳۹۸ - 19:01
قیمت و تنوع رنگ‌های گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس سامسونگ فاش شد

طی همین چند ساعت گذشته، اطلاعات مربوط به تنوع رنگ‌ و برچسب قیمت گلکسی اس ۲۰ الترا سامسونگ از سوی یکی از معتبرترین افراد دنیای دیجیتال فاش شد. اکنون نیز جزئیات مربوط به گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس سامسونگ به صورت آنلاین به بیرون درز کرد.

گلکسی اس ۲۰ نسخه‌ی ۵G سامسونگ:

گلکسی اس ۲۰ سامسونگ مقرون به صرفه‌ترین گوشی این شرکت در سری گلکسی اس ۲۰ می‌باشد و در انواع نسخه‌های ۴G و ۵G ارائه می‌گردد. نسخه‌ی ۴G این دستگاه با برچسب قیمت ۸۹۹ یورو عرضه خواهد شد و نسخه‌ی ۵G آن با برچسب قیمت ۹۹۹ یورو عرضه می‌شود. هر دو مدل در رنگ‌های خاکستری مات، آبی آسمانی و صورتی مات در دسترس خواهند بود.

گلکسی اس ۲۰ نسخه‌ی ۵G از یک صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی از نوع WQHD+ Dynamic AMOLED با نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره‌مند خواهد بود. سرعت تازه‌سازی این صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز می‌باشد. این گوشی هوشمند توسط یک پردازنده‌ی اگزینوس ۹۹۰ همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی رم تغذیه خواهد شد. این دستگاه دارای یک لنز با زاویه‌ی دید عریض ۱۲ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و یک سنسور دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و یک سنسور دوربین ۱۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی خواهد بود. دوربین‌های پشتی این دستگاه از بزرگنمایی نوری ۳ برابری و قابلیت ضبط ویدئو ۸K برخوردار می‌باشد، در حالی که دوربین سلفی این دستگاه قادر است تا ویدئوهایی با کیفیت ۴K و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ضبط نماید. از جمله مشخصات دیگر این گوشی‌ هوشمند می‌توان به بهره‌مندی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، اسپیکرهای استریو Dolby Atmos ساخت شرکت AKG و بهره‌مندی از گواهینامه‌ی IP68 اشاره کرد.

گلکسی اس ۲۰ پلاس نسخه‌ی ۵G سامسونگ:

گلکسی اس ۲۰ پلاس نسخه‌ی ۵G سامسونگ در رنگ‌های مشکی مات، خاکستری مات و آبی آسمانی در دسترس خواهد بود و قیمت پایه‌ی آن از ۱۰۹۹ یورو آغاز می‌گردد.

اگر بخواهیم در مورد مشخصات گلکسی اس ۲۰ پلاس نسخه‌ی ۵G سامسونگ صحبت کنیم، باید بگوییم که این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی از نوع WQHD+ Dynamic AMOLED با همان نسبت تصویر ۲۰:۹ خواهد بود که از نظر ابعاد صفحه‌نمایش کمی از گلکسی اس ۲۰ بزرگتر‌ می‌باشد. از نظر دوربین، این دستگاه دارای یک ماژ.ل دوربین با زاویه‌ی دید ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌ عریض ۱۲ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی می‌باشد، همچنین دوربین سلفی این دستگاه از یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی بر روی صفحه‌نمایش تشکیل شده است. دوربین‌های اصلی این دستگاه قابلیت پشتیبانی از بزرگنمایی نوری ۳ برابری و قایلیت ضبط ویدئو با کیفیت ۸K را دارا می‌باشند، در حالی که دوربین جلوی این دستگاه قادر است ویدئوهایی با کیفیت ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط نماید. این دستگاه از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت پشتیبانی می‌کند که حدود ۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بیشتر از گلکسی اس ۲۰ ظرفیت دارد. از جمله سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به بلندگوهای استریو Dolby Atmos ساخت شرکت AKG و دارا بودن گواهینامه‌ی IP68 اشاره کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید