شایعه: ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۲۰H2 شباهت بسیار زیادی به ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۱۹H2 خواهد داشت - تکفارس 
شایعه: ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۲۰H2 شباهت بسیار زیادی به ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۱۹H2 خواهد داشت - تکفارس 
شایعه: ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۲۰H2 شباهت بسیار زیادی به ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۱۹H2 خواهد داشت - تکفارس 

شایعه: ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۲۰H2 شباهت بسیار زیادی به ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۱۹H2 خواهد داشت

بهنام خدابخشی
۲۰ دی ۱۳۹۸ - 19:29
شایعه: ویندوز 10 نسخه‌ی 20H2 شباهت بسیار زیادی به ویندوز 10 نسخه‌ی 19H2 خواهد داشت

بروزرسانی ماه نوامبر ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ (نسخه‌ی ۱۹H2) به عنوان بروزرسانی اصلی و سالانه‌ی این سیستم‌عامل محسوب نمی‌شود، زیرا تنها یک سری ویژگی‌های جزئی را برای ویندوز ۱۰ به ارمغان آورد و به عنوان یک بروزرسانی ماهانه تلقی می‌گردد.

مایکروسافت با بیان این موضوع که نباید انتظار داشته باشیم که یک روند معمول را در پیش بگیریم، گفت:

ما از نزدیک بازخوردها را کنترل می‌کنیم و امیدواریم که در آینده نیز برای پیشرفت برنامه‌های آینده هر چه بیشتر همراهی کاربران را شاهد باشیم.

اکنون WindowsLatest گزارش داده است که بروزرسانی مذکور در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و احتمالا یک بروزرسانی جزئی خواهد بود. در ادامه اشاره کرد:

ما از منابع داخلی خود متوجه شده‌ایم که بروزرسانی پاییز ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰ با همان شکل ظاهری بروزرسانی ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ ارائه گردد بهتر است. بروزرسانی پاییز سال جاری میلادی همانند بروزرسانی ویندوز ۱۰ سال ۲۰۱۹ میلادی پیشرفت‌های جامعی را برای کاربران رقم خواهد زد.

این خبر بر اساس اعلامیه‌ی اخیر مایکروسافت منتشر شده است و اطلاعات مربوط به آن ناشی از تست‌های انجام شده بر روی نسخه‌‌ی Insider ویندوز ۱۰ نمی‌باشد، به عبارت دیگر نسخه‌ی واقعی آن در دست نمی‌باشد، بلکه بیشتر بر روی فرضیات قابلیت‌های جدید تمرکز دارد.

برخی از صاحب‌نظران معتقدند که انتشار نسخه‌های اصلی هر چه کمتر باشد سبب می‌گردد که کیفیت بالاتر و بروزرسانی‌های اصلی بهتر مورد آزمایش قرار بگیرند، البته با این وجود که مایکروسافت هنوز این خبر را تایید نکرده است به نظر می‌رسد که این استراتژی صحیح‌تر از استراتژی‌های قبلی برای ویندوز ۱۰ می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید