تصاویر مربوط به ماکت وان‌پلاس ۸ لایت فاش شد - تکفارس 
تصاویر مربوط به ماکت وان‌پلاس ۸ لایت فاش شد - تکفارس 
تصاویر مربوط به ماکت وان‌پلاس ۸ لایت فاش شد - تکفارس 

تصاویر مربوط به ماکت وان‌پلاس ۸ لایت فاش شد

بهنام خدابخشی
۱۶ دی ۱۳۹۸ - 21:59
تصاویر مربوط به ماکت وان‌پلاس 8 لایت فاش شد

کمپانی وان‌پلاس در حال ساخت گوشی‌های هوشمند جدید و جذابی است که قصد دارد در سال ۲۰۲۰ میلادی آن‌ها را معرفی نماید، اما مورد بحث‌ترین تلفن هوشمند وان‌پلاس در حال حاضر سری جدید گوشی‌های وان‌پلاس ۸ می‌باشد. از طرفی دیگر، این شرکت قصد دارد یک گوشی هوشمند با نام وان‌پلاس ۸ لایت معرفی نماید که نسبت به وان‌پلاس ۸ قیمتی ارزان‌تر و مشخصاتی ضعیف‌تر دارا می‌باشد.

اکنون به نظر می‌رسد که تفاوت میان وان‌پلاس ۸ لایت و وان‌پلاس ۸ بسیار بیشتر از این حرف‌هاست. از طرفی دیگر برخی از خبرگزاری‌ها اعلام می‌کنند که تفاوت بسیار کمی میان وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ لایت وجود دارد. بر اساس تصاویر منتشر شده از ماکت وان‌پلاس ۸ لایت، یکی از تفاوت‌های اصلی میان این دو مدل مذکور، محل قرارگیری دوربین سلفی در سوراخ پانچ خواهد بود؛ دوربین سلفی وان‌پلاس ۸ لایت و سوراخ پانچ در قسمت بالای صفحه‌نمایش در بخش مرکزی خواهد بود، در حالی که سوراخ پانچ در وان‌پلاس ۸ در بخش بالایی، سمت چپ صفحه‌نمایش می‌باشد.

تغییر دیگری که می‌توانید از روی تصاویر ماکت وان‌پلاس ۸ متوجه شوید مربوط به محل قرارگیری ماژول دوربین اصلی می‌باشد. ماژول مستطیلی شکل دوربین وان‌پلاس ۸ لایت در سمت راست پنل پشتی قرار گرفته است اما ماژول دوربین وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو در بخش مرکزی پنل پشتی واقع شده است. با این تفاسیر یک صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی و یا ۶٫۵ اینچی از نوع AMOLED بر روی این دستگاه تعبیه شده است که در زیر این نمایشگر شاهد حضور یک سنسور اثر انگشت، پورت یو اس‌بی تایپ C و یک نوار لغزنده‌ی هشدار خواهیم بود. باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که هیچ اثری از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون مشاهده نمی‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید