سامسونگ ۵۳٫۹ درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ۵G را در سال ۲۰۱۹ تصاحب کرد - تکفارس 
سامسونگ ۵۳٫۹ درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ۵G را در سال ۲۰۱۹ تصاحب کرد - تکفارس 
سامسونگ ۵۳٫۹ درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ۵G را در سال ۲۰۱۹ تصاحب کرد - تکفارس 

سامسونگ ۵۳٫۹ درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ۵G را در سال ۲۰۱۹ تصاحب کرد

بهنام خدابخشی
۱۳ دی ۱۳۹۸ - 20:31
سامسونگ 53.9 درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند 5G را در سال 2019 تصاحب کرد

سال ۲۰۲۰ میلادی برای فناوری ۵G به عنوان سال پیشرفت و رکوردشکنی خواهد بود. هم‌ اکنون چندین شرکت OEM در حال برنامه‌ریزی برای نصب و راه‌اندازی دکل‌های ۵G متناسب با سرعت و عملکرد دستگاه‌های نسل بعدی هستند.

امروز کمپانی سامسونگ تاکید کرد که در سال ۲۰۱۹ میلادی بیش از ۶٫۷ میلیون تلفن هوشمند سری گلکسی با فناوری ۵G به صورت جهانی عرضه خواهند شد. با این وجود که این تعداد در برابر محموله‌ی سالانه‌ی سامسونگ بسیار ناچیز می‌باشد ولی یک شروع عالی و فوق‌العاده محسوب می‌گردد. از ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی کمپانی سامسونگ با معرفی ۵ گوشی هوشمند ۵G سری گلکسی (گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس، گلکسی اس ۱۰، گلکسی ای ۹۰ و گلکسی فولد) توانسته است ۵۳٫۹ درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. کمپانی سامسونگ در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۰ میلادی با معرفی معرفی گلکسی تب اس ۶، اولین تبلت ۵G جهان، قصد دارد قدرت خود را تثبیت نماید.

TM Roh، رئیس بخش تحقیقات و توسعه‌ی فناوری آی‌تی و ارتباطات سیار، در سامسونگ الکترونیکس گفت:

مصرف‌کنندگان نمی‌توانند صبر کنند تا اینترنت ۵G را تجربه نمایند و ما مفتخریم که مجموعه‌ای متنوع از دستگاه‌ها را در اختیار داریم تا بتوانند برای اولین‌بار توسط گوشی‌های سامسونگ قدرت اینترنت ۵G را تجربه نمایند.

وی در ادامه‌ی سخنان خود گفت:

برای سامسونگ سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان سال گلکسی ۵G خواهد بود و ما بسیار هیجان‌زده هستیم زیرا توانسته‌ایم تا به امروز یک پکیج کامل از گوشی‌های هوشمند را در این زمینه ارائه نماییم و کاربران را با این تجربه‌ی جدید سریع‌تر آشنا کنیم.

شرکت سامسونگ خاطر نشان کرد که همچنان به پیشرفت‌های جدید در حوزه‌ی ۵G در سال ۲۰۲۰ میلادی ادامه خواهد داد تا سرعت، کارایی و امنیت دستگاه‌های گلکسی ۵G را بهبود بخشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید