احتمالاً گلکسی اس‌۱۰ لایت و نوت ۱۰ لایت در CES 2020 رونمایی شوند - تکفارس 
احتمالاً گلکسی اس‌۱۰ لایت و نوت ۱۰ لایت در CES 2020 رونمایی شوند - تکفارس 
احتمالاً گلکسی اس‌۱۰ لایت و نوت ۱۰ لایت در CES 2020 رونمایی شوند - تکفارس 

احتمالاً گلکسی اس‌۱۰ لایت و نوت ۱۰ لایت در CES 2020 رونمایی شوند

مهرداد میرشاهی
۳ دی ۱۳۹۸ - 10:19
احتمالاً گلکسی اس‌۱۰ لایت و نوت ۱۰ لایت در CES 2020 رونمایی شوند - تکفارس 

سامسونگ قصد دارد دو گوشی گلکسی اس‌۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت را ماه ژانویه سال آینده در هند به نمایش بگذارد. این دو گوشی هوشمند نسبت به تلفن‌های هوشمند گلکسی اس۱۰ و نوت ۱۰ که اوایل سال جاری میلادی منتشر شدند، مقرون به صرفه‌تر خواهند بود.

بر اساس گزارش Korean Herald، سامسونگ پیش از اینکه این دو گوشی را با خود به هند ببرد، در رویداد CES 2020 از آن‌ها رونمایی خواهد کرد. در این گزارش آمده است که:

بر اساس منابع فعال در این صنعت، غول تکنولوژی کره قصد دارد تا فهرست محصولات گوشی‌های میان‌رده گلکسی را برای بازارهای نوظهور در CES 2020 معرفی کند.

مدل‌های نسبتاً مقرون به صرفه گلکسی اس۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت، با مشخصاتی پایین‌تر از آیفون XR و آیفون ۱۱ اپل، احتمالاً در رویداد CES 2020 رونمایی می‌شوند. انتظار می‌رود که لاین‌آپ Lite ابتدا در کشور هند عرضه گردد.

با این حال، هنوز صحبتی از زمان رسمی عرضه این گلکسی اس۱۰ لایت و نوت ۱۰ لایت منتشر نشده است و به همین جهت، باید تا رویداد CES 2020 صبر کنیم و ببینیم آیا سامسونگ از مدل‌های میان‌رده اس۱۰ و نوت ۱۰ رونمایی خواهد کرد یا خیر.

شایعه شده که گلکسی اس۱۰ لایت (SM-G770F) به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده و مشخصات دوربین آن به این شرح است: ۴۸ مگاپیکسل (اصلی) + ۵مگاپیکسل (عمق) + ۱۲ مگاپیکسل (زاویه دید گسترده) و ۳۲ مگاپیکسل (سلفی).

قبلاً شایعه شده بود که این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی منتشر خواهد شد. مشخصات دیگری که از این تلفن همراه لو رفته است نیز حاوی نمایشگر ۶٫۷ اینچی سوپر AMOLED، ۸ گیگابایت حافظه رم به اضافه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه، باتری ۴۵۰۰ آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵W با اندروید ۱۰ می‌شود.

از سوی دیگر، گزارش شده که گلکسی نوت ۱۰ لایت نیز به پردازنده اکسینوس ۹۸۰ مجهز است. انتظار می‌رود که نمایشگر این تلفن هوشمند به صورت Full HD+ باشد و حسگر اثر انگشت آن در زیر صفحه نمایش آن قرار گرفته باشد. حفره‌ای در نمایشگر نیز به منظور دوربین سلفی قرار گرفته است. البته قلم استایلوس و جک هدفون نیز از جمله دیگر مواردی‌ست که برای نسخه مقرون به صرفه گلکسی نوت ۱۰ در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید