رشد ۴۲ درصدی فروش ساعت‌های هوشمند در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۹ - تکفارس 
رشد ۴۲ درصدی فروش ساعت‌های هوشمند در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۹ - تکفارس 
رشد ۴۲ درصدی فروش ساعت‌های هوشمند در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۹ - تکفارس 

رشد ۴۲ درصدی فروش ساعت‌های هوشمند در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۹

سید محمد معلمی
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - 13:35
رشد ۴۲ درصدی فروش ساعت‌های هوشمند در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۹ - تکفارس 

علی‌رغم اینکه بازار فروش گوشی‌های هوشمند با رکود قابل‌توجهی روبه‌روست ولی روزبه‌روز به مشتریان ساعت‌ها و دست‌بندهای هوشمند اضافه می‌شود. حالا و بر اساس آمار منتشر شده توسط سایت Strategy Analytics، بیش از ۱۴ میلیون عدد از محصولات نامبرده در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ به فروش رسید تا شاهد رشد ۴۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال باشیم.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، اپل با در اختیار داشتن سهمیه ۴۷٫۹ درصدی و فروش ۶٫۸ میلیون ساعت هوشمند، صدرنشین این رده‌بندی لقب گرفته است. شرکت بعدی که با فاصله بسیار زیاد در جایگاه دوم حضور یافته، سامسونگ می‌باشد که با سهم ۱۳٫۴ درصدی یا به عبارتی فروش ۱٫۹ میلیون ساعت هوشمند توانسته بالاتر از فیت‌بیت (Fitbit) قرار گیرد. به علاوه، بیشترین رشد را هم این کمپانی کره‌ای به خودش اختصاص داده به طوری که در یک سال گذشته با افزایش فروش ۷۳ درصدی روبه‌رو بوده است. ضمناً، شرکت فیت‌بیت که به تازگی توسط گوگل خریداری شده هم با سهم ۱۱٫۳ درصدی و با فروش ۱٫۶ میلیون عدد، رده سوم را در اختیار دارد.

برندفروش در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۸فروش در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹
اپل۴٫۵ میلیون۶٫۸ میلیون
سامسونگ۱٫۱ میلیون۱٫۹ میلیون
فیت‌بیت۱٫۵ میلیون۱٫۶ میلیون
سایر شرکت‌ها۲٫۹ میلیون۳٫۹ میلیون
مجموع۱۰٫۰ میلیون۱۴٫۲ میلیون

برندرشد در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۸رشد در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹
اپل۴۵٫۰ درصد۴۷٫۹ درصد
سامسونگ۱۱٫۰ درصد۱۳٫۴ درصد
فیت‌بیت۱۵٫۰ درصد۱۱٫۳ درصد
سایر برندها۲۹٫۰ درصد۲۷٫۵۰ درصد
مجموع۶۷ درصد۴۲ درصد

با توجه به اینکه گوگل با خرید برند فیت‌بیت قصد دارد به بازار ساعت‌ها و دست‌بندهای هوشمند وارد شود و از آن جایی که شیائومی هم به تازگی ساعت هوشمند خودش را معرفی کرده، مطمئناً این بخش از دنیای تکنولوژی آینده درخشان‌تری خواهد داشت و رقبای اپل هم باعث می‌شوند تا این کمپانی آمریکایی با چالش‌های بیشتری روبه‌رو گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید