به‌روزرسان KB4517389 ویندوز ۱۰ مشکلات بیشتری برای مایکروسافت بوجود آورده است - تکفارس 
به‌روزرسان KB4517389 ویندوز ۱۰ مشکلات بیشتری برای مایکروسافت بوجود آورده است - تکفارس 
به‌روزرسان KB4517389 ویندوز ۱۰ مشکلات بیشتری برای مایکروسافت بوجود آورده است - تکفارس 

به‌روزرسان KB4517389 ویندوز ۱۰ مشکلات بیشتری برای مایکروسافت بوجود آورده است

هادی اسماعیل‌زاده
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - 15:30
مایکروسافت به استفاده از الگوهای ناشناخته برای مخفی کردن حساب‌های محلی در ویندوز 10 متهم شد

اخیرا مایکروسافت یک به‌روزرسان امنیتی را برای آپدیت می ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ منتشر کرده است؛ به‌روزرسانی که با هدف رفع مشکلات و بهبودهای امنیتی معرفی شده و حال خود باعث ایجاد یک باگ ناخوشایند بر روی منوی استارت شده است.

افرادی که با این باگ روبرو شده‌اند، هنگام استفاده از منوی استارت، یک پیغام ارور بحرانی دریافت می‌کنند. خوشبختانه یک مهندس مایکروسافتی به وجود این مشکل اذعان کرده و قول رفع آن را داده است.

اما به نظر می‌رسد که باگ منوی استارت تنها مشکلی نباشد که نیاز به توجه‌ی مایکروسافت دارد. برخی از کاربران فروم‌های جمعی مایکروسافت اعلام کرده‌اند که به‌روزرسان KB4517389 باعث ایجاد مشکلاتی در مرورگر Edge مایکروسافت نیز شده است. یکی از کاربران، در انجمن مایکروسافت نوشته است:

من هم مشکل مشابهی داشته‌ام. بخش IT در نصب مجدد آن تلاش کرده ولی برنامه هنوز هم باز نمی‌شود. این مشکل از تاریخ ۱۰/۹/۱۹ شروع شده و حدس می‌زنم که ارتباطی با آخرین آپدیت ویندوز داشته باشد. من یک تیکت با مایکروسافت باز کردم و آن‌ها تلاش کردند که عیب‌یابی را انجام دهند ولی نتیجه‌ای در پی نداشت.

کاربر دیگری نیز با شرایطی مشابه روبرو شده است:

…علاوه بر این، Edge نیز دیگر کار نمی‌کند. این برنامه دیگر باز نمی‌شود. Internet Explorer باز و اجرا می‌شود. من آپدیت KB4517389 را حذف کردم و همه‌چیز مانند قبل دوباره کار می‌کند. به جز VMware 14 که به نظر می‌رسد آن هم از کار افتاده است.

برخی گزارش‌ها نیز به عدم موفقیت در نصب خود آپدیت KB4517389 اشاره دارد. کاربرانی که دچار این مشکل شده‌اند می‌گویند که یک پیغام ارور هنگام تلاش برای نصب به‌روزرسانی جمعی دریافت کرده‌اند.

مایکروسافت هنوز راهکار خود را برای حل این مشکلات اعلام نکرده و از این رو هنوز این مشکلات را تائید نکرده است. در نتیجه در حال حاضر راه‌حلی برای رفع این مشکلات وجود ندارد اما در صورتی که دچار مشکل شده‌اید و نیاز به استفاده از مرورگر Edge مایکروسافت دارد، حذف آپدیت KB4517389 قطعا همه‌چیز را به روال عادی خود برمی‌گرداند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید