MacOS Catalina احتمالا در اوایل هفته آینده منتشر شود - تکفارس 
MacOS Catalina احتمالا در اوایل هفته آینده منتشر شود - تکفارس 
MacOS Catalina احتمالا در اوایل هفته آینده منتشر شود - تکفارس 

MacOS Catalina احتمالا در اوایل هفته آینده منتشر شود

بهنام خدابخشی
۶ مهر ۱۳۹۸ - 11:29
MacOS Catalina

به احتمال نسخه‌ی جدید MacOS با نام Catalina در همین روزها معرفی و منتشر گردد. کمپانی اپل پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد نسخه‌ی جدید MacOS را در ماه اکتبر عرضه نماید اما تاریخ دقیق آن را مشخص نکرده بود. در روز پنجشنبه، وب‌سایت دانمارکی این کمپانی به صورت گذرا به این نکته اشاره کرده بود که می‌توانیم امید داشته باشیم، تا روز جمعه‌ی آینده بروزرسانی این سیستم‌عامل ارائه گردد.

پس از آنکه تبلیغ Apple Arcade در سایت دانمارکی MacOS Catalina مشاهده شد، MacRumors در این خصوص اعلام کرد: خدمات بازی‌های آنلاین از ۴ اکتبر در App Store قابل دسترسی خواهد بود. (ایجاد گیم‌پلی استثنایی) از زمانی که این وب‌سایت بروزرسانی شده است، می‌گوید که Apple Arcade از ماه اکتبر برای MacOS در دسترس خواهد بود.

Apple Arcade هم‌اکنون برای دستگاه‌های iOS در دسترس می‌باشد اما به عنوان بخشی از بروزرسانی MacOS Catalina قرار است در ماه اکتبر به سیستم‌عامل مکینتاش اضافه گردد. در صورتی که Apple Arcade واقعا در تاریخ ۴ اکتبر برای سیستم‌عامل مکینتاش در دسترس قرار بگیرد، نشان‌دهنده‌ی آن است  که بروزرسانی Catalina در همان تاریخ و یا پیش از آن ارائه خواهد شد.

تا به امروز اپل به درخواست‌های اظهار نظر پاسخی نداده است. بروزرسانی‌های MacOS و OS X اپل به طورکلی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه عرضه خواهد شد. سال گذشته بروزرسانی MacOS منتشر شد و این رسم از سال ۲۰۰۹ میلادی تا به امروز ادامه پیدا کرده است. باید به این نکته اشاره داشته باشیم که هنوز مشخص نیست آیا تاریخ ۴ اکتبر در سایت دانمارکی اپل صحیح بوده است یا اینکه تنها یک اشتباه لفظی بوده!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید