آیپد ۱۰٫۲ اینچی اپل ۳۲۹ دلار قیمت دارد - تکفارس 
آیپد ۱۰٫۲ اینچی اپل ۳۲۹ دلار قیمت دارد - تکفارس 
آیپد ۱۰٫۲ اینچی اپل ۳۲۹ دلار قیمت دارد - تکفارس 

آیپد ۱۰٫۲ اینچی اپل ۳۲۹ دلار قیمت دارد

مهرداد میرشاهی
۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - 22:10
آیپد ۱۰٫۲ اینچی اپل ۳۲۹ دلار قیمت دارد - تکفارس 

اپل خط تولید آیپدهای خود را بروز کرد. این شرکت، شب گذشته و در جریان رویداد معرفی آیفون‌های ۲۰۱۹، ضمن رونمایی از سه مدل آیفون ۱۱، از تبلت ۱۰٫۲ اینچی آیپد با قیمت ۳۲۹ دلاری نیز رونمایی کرد.

غول دنیای فناوری دستگاه ۹٫۷ اینچی خود را بروز کرده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کرده است. این شرکت اعلام کرده است که این دستگاه برای مربیان تنها ۲۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

اپل ابراز داشته که این دستگاه با قلم استایلوسِ اپل پنسیل و صفحه کیبوردِ جداشدنی سازگاری دارد. طبق گفته کوپرتینویی‌ها، این دستگاه به تراشه A 10 فیوژن مجهز شده و باتری آن در طول روز دوام دارد. پیش‌خرید این دستگاه از هم اکنون امکان‌پذیر و قرار است روز دوشنبه ۸ مهر ماه (۳۰ سپتامبر) نیز وارد بازار شود.

Greg Joswiak، معاون بخش بازاریابی محصولات اپل در رویداد برگزار شده اپل در کالیفرنیا در خصوص تبلت جدید اپل گفت:

آیپد یک قطعه شیشه جادویی‌ست که می‌تواند همان چیزی باشد که ما می‌خواهیم.

خط تولید آیپد که جزو داغ‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود، از دو سال قبل روند رو به رشدی به خود گرفت و پیش از آن با سقوط همراه بود. مشتریان اپل بیشتر تمایل دارند که آیپدهای خود را برای مدتی طولانی نگه دارند و به جای خرید نسخه‌های جدید آن، دستگاه‌های دیگر اپل نظیر آیفون‌ها و مک‌ها را خریداری کنند. برای جلوگیری از روند کاهشی فروش، اپل در اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی از آیپد پروهای جدید خود رونمایی کرد که با صفحه‌ کلیدها سازگاری داشت و از قلم‌های استایلوس نیز بهره می‌برد. علاوه بر این، اپل نسخه ارزانی از آیپد را نیز معرفی کرد که مختص دانش‌آموزان طراحی شده بود.

آیپدها اکنون نسخه مختص به خود از سیستم عامل iOS را دریافت می‌کنند که iPad OS نام دارد. این نسخه از این سیستم عامل، ابزارها و ویژگی‌های جدیدی را شامل می‌شود و تبلت‌های آیپد را بیش از پیش به نوت‌بوک‌ها نزدیک می‌کند. iPad OS شامل طراحی صفحه خانه جدید، ویژگی‌های چندوظیفگی بهبودیافته و ژست‌های حرکتی و رابط کاربری جدید برای برش، کپی و پیست کردن می‌شود. سیستم عامل iPad OS به تبلت‌های اپل ویژگی‌های اختصاصی اضافه می‌کند که شامل این موارد است: گسترش قابلیت اپل پنسیل، مدیریت فایل بهبودیافته و نسخه جدیدی از مرورگر Safari که تجربه کاری با آن، بیشتر به مرورگرهای رایانه‌های رومیزی شباهت دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید