شایعه: اپل یک نمایشگر شبیه به آیپد با قابلیت نصب از روی دیوار معرفی می کند - تکفارس 
شایعه: اپل یک نمایشگر شبیه به آیپد با قابلیت نصب از روی دیوار معرفی می کند - تکفارس 

شایعه: اپل یک نمایشگر شبیه به آیپد با قابلیت نصب از روی دیوار معرفی می کند

افشین نوری
۲۹ دی ۱۴۰۱ - 11:04
شایعه: اپل یک نمایشگر شبیه به آیپد با قابلیت نصب از روی دیوار معرفی می کند - تکفارس 

اپل ظاهرا قصد دارد یک نمایشگر جدید شبیه به آیپد معرفی کند که نه‌تنها امکان نصب کردن از روی دیوار را داشته باشد بلکه قابلیت‌های آیپد را نیز در اختیار کاربران قرار دهد. 

طبق یک گزارش جدید، اپل در حال توسعه نمایشگری است که ظاهری شبیه به آیپد دارد و کاربردهای مختلفی مثل کنترل خانه هوشمند از طریق اپلیکیشن هوم‌کیت، استریم ویدیو و برقراری تماس‌های فیس‌تایم خواهد داشت. ظاهرا همه این کارها از طریق دستیار هوشمند صوتی سیری انجام خواهد شد. البته اپل سعی خواهد کرد تا این دستیار هوشمند را برای انجام مطلوب این کارها به‌روزرسانی و بهبود ببخشد 

قابلیت دیگر این نمایشگر همانطور که گفته شد امکان نصب آن از دیوار خواهد بود. گزارش امروز گفته است که اپل در حال همکاری با شرکت‌های دیگر است تا لوازم جانبی خود را برای کار کردن با این نمایشگر هوشمند سازگار کنند. قبلا شایعاتی نیز وجود داشت که اپل روی یک نمایشگر شبیه به اپل تی‌وی است که به‌عنوان اسپیکر هوشمند عمل خواهد کرد. 

در هر حال، به نظر می‌رسد که اپل به فکر ارائه محصولات جدیدی است که ترکیبی از طراحی‌های متفاوت خواهند یود تا از این طریق بتواند نظر مشتریان را به خود جلب کند. لذا با توجه به رقابت شدید در حوزه محصولات فناوری انتظار می‌رود که سایر شرکت‌ها نیز به این سمت حرکت کنند. 

ما هنوز نمی‌دانیم که اپل این نمایشگر هوشمند شبیه به آیپد را چه زمانی عرضه خواهد کرد، بنابراین باید صبر کنیم و ببینیم این شرکت چه فکرهایی در سر دارد.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.