مایکروسافت تفاوت میان ۱۹H1 و ۱۹H2 را روشن کرد - تکفارس 
مایکروسافت تفاوت میان ۱۹H1 و ۱۹H2 را روشن کرد - تکفارس 
مایکروسافت تفاوت میان ۱۹H1 و ۱۹H2 را روشن کرد - تکفارس 

مایکروسافت تفاوت میان ۱۹H1 و ۱۹H2 را روشن کرد

بهنام خدابخشی
۹ شهریور ۱۳۹۸ - 16:29
مایکروسافت

امروز کمپانی مایکروسافت تفاوت میان بروزرسانی‌های ۱۹H1 و ۱۹H2 ویندوز ۱۰ را مشخص نمود و به منظور رفع باگ‌های مختلف این بروزرسانی‌ها دستور انتشار آن‌ها را صادر نمود.این بروزرسانی موارد زیر را برطرف می‌نماید:

  • برطرف نمودن مسئله‌ی موجود در برخی از دستگاه‌های دارای اینترنت LTE، برای برخی از اپراتورهای خاص
  • برطرف کردن چندین باگ جزئی و کلی

مهم‌تر از همه، این کمپانی توضیحات واضح‌تری در مورد تفاوت میان ۱۹H1 و ۱۹H2 و همچنین فرآیند انتشار آن‌ها ارائه نموده است.

به منظور ارائه‌ی توضیحاتی در مورد این نسخه‌ها؛ ۱۹H1 و ۱۹H2 دقیقا همان محتوای مربوط به سرویس‌دهنده را به اشتراک می‌گذارند، بدین معنی که همان بسته‌ی بروزرسانی تجمعی برای کاربران ارائه می‌گردد. برای تعداد کمی از تیم توسعه‌دهندگان ویندوز (۱۰ درصد) که نسخه‌ی پیش‌نمایش ۱۹H2 را بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اند، یک بسته‌ی فعال‌سازی ویندوز بارگیری شده است که قابلیت‌های ۱۹H2 را نمایش می‌دهد.

یا به عبارت دیگر، یک مقایسه‌ی کوچک را برای کاربران ارائه می‌نماید. گوگل کروم و Chrome OS اغلب ویژگی‌ها و قابلیت‌های آینده را در زیر پرچم بروزرسانی‌های بعدی مخفی می‌کنند. اکنون زمانی که قابلیت‌های مختلف برای انتشار عمومی آماده می‌گردد، می‌توانید با انتخاب این پرچم تمامی ویژگی‌ها را فعال نمایید. ایده‌ها یکسان است و برای تمامی نسخه‌های ویندوز ۱۰ قابل اجراست. این بسته‌ی فعالسازی که در بالا توضیح دادیم، معادل یک بروزرسانی کوچک می‌باشد و تمامی قابلیت‌های مربوط به نسخه‌ی ۱۹H2 را برای کاربران آن ارائه می‌نماید. به طورکلی، نسخه‌های ۱۹H1 و ۱۹H2 دارای یک قابلیت رفع باگ می‌باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید